Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ruokaa toista tuntia ja mies ei edes vaivaudu nousemaan pleikalta

Vierailija
11.07.2015 |

On tatti-sipuli-muhennosta, ihania uusia perunoita, haudutettua lihaa.... ja tuo paskakasa sanoi että peli kestää vielä jonkin aikaa. Aha. Vein ruuan nenän eteen ja tulin tänne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan että "nyt sinä paska jaakko laiskimus tuut syömään tätä mun toistatuntia tekemää ruokaa tai mää rikon tuon pleikan! V*ttu"

Vierailija
2/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:49"]Sano sille suoraan että "nyt sinä paska jaakko laiskimus tuut syömään tätä mun toistatuntia tekemää ruokaa tai mää rikon tuon pleikan! V*ttu"
[/quote]

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi passaat? Olisin kattanut itselleni, syönyt rauhassa ja korjannut ruoan pois.

Vierailija
4/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itekkään jättäis peliä kesken, jos ei oltaisi aikasemmin sovittu että tänään syödään kunnolla. Kyllä sun aikuisella miehelläki on sanomisen valtaa siihe mitä tekee/milloin syö.

Vierailija
5/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kai se mies osannu oman annoksensa lämmittää mikrossaki?

Vierailija
6/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen kotihirmu, joka ensin muka raataa ja sitten heittäytyy marttyyriksi miehen edessä.  :))

Vierailija
7/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma mies jättää aina pelin kesken (kun kestäis yli 5min) vaikka kavereidenkin peli sitten keskeytyy. Olen sitten laittanut ruoan pöytään tai houkuttelen sänkyhommiin:-D tärkeysjärjestys vissii!

Vierailija
8/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tattimuhennos perseeseen ja relaa. Tilaa pizzat sulle ja miehelles.

Vierailija
9/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin naimisiin miehen kanssa, en pojan. Kuka aikuinen mies pelaa jotain helvetin konsolipelejä niin, että ei muuhun kykene?! Meillä ainakaan ole aikaa kellään maata ja pelata, mies lähemmäs 40 minä 10v. Nuorempi ja kaksi lasta ja vaativat työt, kotona ollaan sitten lasten kanssa ja toistemme kanssa. Ai niin oli mulla parikymppisenä saman ikäinen poikakaveri, joka lanitti luurit päässä yötä päivää, Sillon sen vielä ymmärsi.

Vierailija
10/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:04"]Pistä tattimuhennos perseeseen ja relaa. Tilaa pizzat sulle ja miehelles.
[/quote]

Miksi pitäisi tilata pizzat? Ap on laittanut hyvää ruokaa. Jos se ei kelpaa, niin ap:n oletettavasti aikuinen mies osaa itse järjestää itselleen ruokaa.

Vierailija
11/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan pizzaa ja arvostan kunnon ruokaa. Luulin että tuo roskakasakin sitä arvostaisi. Vaan ei.

ap

Vierailija
12/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go ap! En ymmärrä noita pelaajan ymmärtäjiä. On normaalia, että perheessä syödään yhdessä ja arvostetaan toisen tekemiä kotitöitä, esim. ruuanlaittoa. Olit tehnyt hyvää ruokaa, jota miehesi ei arvostanut, sinulla on mielestäni täysi oikeus olla loukkaantunut.

Vierailija
13/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi oikein vituttaa Ap:n puolesta! Mun exä oli sellainen että kun istuttiin pöytään monen tunnin ruuanlaiton jälkeen, sen puhelin soi ja siihen piti sitten jaaritella pitkät tovit. Kiva istua siinä hiljaa ja kuunnella, kun ukko jauhaa jonninjoutavaa paskaa jostain kuorma-autoista. Tuli tosiaan olo että vaivannäköäni arvostetaan... tai sitten ei. Luojan kiitos, tuo mies on nykyään ex.

Vierailija
14/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä suhteessa kumppania (ja ns. palveluksiaan) aletaan helposti pitää itsestäänselvyyksinä.

Voisit alkaa tekemään kotona asioita (kuten ruokaa) vain itsellesi aina kun mies elelee pelikuplassaan.

Vierailija
15/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:10"]Go ap! En ymmärrä noita pelaajan ymmärtäjiä. On normaalia, että perheessä syödään yhdessä ja arvostetaan toisen tekemiä kotitöitä, esim. ruuanlaittoa. Olit tehnyt hyvää ruokaa, jota miehesi ei arvostanut, sinulla on mielestäni täysi oikeus olla loukkaantunut.
[/quote] Kyllä meilläkin arvostetaan toisten kotihommia, mutta on se myös ihan viisasta tiedustella onko toisella edes nälkä ennen kuin alkaa ruokaa tekemään. Jos ei satu olemaan molemmilla nälkä niin sitte tekee vain itselle ruokaa ja menee vaikka katsomaan toisen pelaamista, jos seuraa haluaa ruokaillessa.

Vierailija
16/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on. Ei voi syödä, juoda, käydä vessassa kun pitää vaan pelata. Paussia ei osata käyttää ja joku hiton hyppelevä ukkeli siellä ruudussa määrittelee perheelämän ajankäytön. Elämä menee sekaisin kun joku mario tai minecraft ei luista. Ruuat voi jäähtyä ja vaimo saa lähteä, kohan mario pääse yhden levelin eteenpäin.
First things first. Onhan se nyt tärkeää että mario ei tipu sillalta.

Vierailija
17/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:35"]Tollasta se on. Ei voi syödä, juoda, käydä vessassa kun pitää vaan pelata. Paussia ei osata käyttää ja joku hiton hyppelevä ukkeli siellä ruudussa määrittelee perheelämän ajankäytön. Elämä menee sekaisin kun joku mario tai minecraft ei luista. Ruuat voi jäähtyä ja vaimo saa lähteä, kohan mario pääse yhden levelin eteenpäin.
First things first. Onhan se nyt tärkeää että mario ei tipu sillalta.
[/quote] Saisiki lähteä tuollainen hirmuvaimo, joka ei viitsi vähääkään perehtyä miehensä harrastukseen. Kaikkia pelejä ei noin vain pistetä paussille(ja tämän kyllä tietää kaikki jotka ovat edes hitusen perillä peleistä), mutta ruoka ei miksikään mene jos se sen 5-10min pöydällä seisoo.

Vierailija
18/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Eihän tuo mikään mies olekaan, mikä lie lurppakul... jos on aikuinen ja pelaa pleikkaa kun toinen on laittanut itse tehdyn ruuan oletettavasti yksin valmiiksi. Tuommoisen lökäpöksy-tyhjäpään kanssa en alkaisi lapsia tähän maailmaan haalaamaan, paitsi jos haluaisin huoltaa lapset käytännössä yksin. T. yli 40-vuotias nainen joka kokkasi hyvää ruokaa miehensä kanssa yhdessä sen jälkeen kun oli rakasteltu ja puuhailtu pihalla yhdessä sekä käyty naapurissa kylässä.

Vierailija
19/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:48"]

Mies vaihtoon. Eihän tuo mikään mies olekaan, mikä lie lurppakul... jos on aikuinen ja pelaa pleikkaa kun toinen on laittanut itse tehdyn ruuan oletettavasti yksin valmiiksi. Tuommoisen lökäpöksy-tyhjäpään kanssa en alkaisi lapsia tähän maailmaan haalaamaan, paitsi jos haluaisin huoltaa lapset käytännössä yksin. T. yli 40-vuotias nainen joka kokkasi hyvää ruokaa miehensä kanssa yhdessä sen jälkeen kun oli rakasteltu ja puuhailtu pihalla yhdessä sekä käyty naapurissa kylässä.

[/quote]

onko miehelläsi omiakin harrastuksia vai tuleeko kaikki ohjeet ja tekemiset hallitukselta?

Vierailija
20/22 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen, sul on sentäs mies ja viel kotona istuu ja pelaa. Ei edes chattaa naisten kanssa eikä vissiin ryyppää. Mitä valitat!! Antasin nyt mitä vaan et saisin laittaa jollekin ruokaa. En ihan kauhee ilmestys oo. Äläkä sano et oma syys kun et tiedä taustoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi