millainen AIKUINEN liimaa matkapuhelimeensa tarroja?!
Eräällä tutulla sellainen lompakkomallinen musta suojus, joka täynnä niitä pieniä pyöreitä kännykkätarroja ! On hymynaamaa ja ja Hello Kittyä..jestas :O
Kommentit (18)
Siis hän on liimannut suojukseen tarroja, ei kännykkään.
Minä olen liimannut älykännykkään tarrat, kameroiden päälle.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:47"]Siis hän on liimannut suojukseen tarroja, ei kännykkään.
[/quote]
Miksi ihmeessä? Pelkäätkö että sua salakuvataan?
Voi voi, pipo on pääsyt löystymään.
No minä. Miehelläni on samanlainen puhelin ja liimasin omaani tarroja jotta erotan sen. Anteeksi jos se häiritsee sinua :)
Itse olen liimannut työhön liittyvän logon :-) musta ne hello kityt on söpöjä!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:47"]Siis hän on liimannut suojukseen tarroja, ei kännykkään. Minä olen liimannut älykännykkään tarrat, kameroiden päälle. [/quote] Miksi ihmeessä? Pelkäätkö että sua salakuvataan?
[/quote]
En pelkää. Kun ei tarvi.
no esimerkiks tällanen jonka pirkkopetteri oli päättänyt että äipän puhelin on tylsän näköinen. Nyt sitä somistaa my little ponyt :D
Esim minä, 39-vuotias virkanainen, kahden lapsen äiti, FT. On kuulkaa glitteriä.
Mun puhelin pysyy kasassa niillä tarroilla ::D Leviäis muuten tuhannen etupyllyn päreiksi.
No esim minä, 36 v :-D H&M:llä oli alekorissa pimeässä
Hohtavia kännykkätarroja mm. Lepakko ja musta kissa. Koristelin sitten tämän ns."lompsamallia" olevan punaisen suojakotelon niillä.. ei ole enää niin tylsä! :-D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Samoin, siis sen näytön puolella olevan kameran päälle. Toki se varsinainen kamera takana on ihan sellaisenaan. Tarra on pieni ja sievä, en usko että kukaan on edes huomannut sitä siinä koska sopii puhelimeen niin nätisti =)
Sellainen, joka ei ole ihan kalkkis.
Sellainen, jolla EI ole hiekkaa pillussa ja joka harrastaa paljon seksiä.
En tiedä, ihan käsittämätöntä!!!
Mulla on puhelimessa tarra, jolla puhdistetaan näyttö ja läppärissä hedelmistä irrotettuja tarroja.
Sellainen, joka nukkuu aikuisten kerrossängyssä!
Sellainen, jolla on samanlainen puhelin kuin kaikilla kollegoilla ja joka haluaa nopeasti tunnistaa omansa jostain neukkaripöydälle kertyneestä kasasta? Ja saada sen takaisin, kun on unohtanut sen sinne neukkariin...
sellainen joka tykkää söpöistä asioista?