Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolleni. Täällä minä olen nyt.

Vierailija
11.07.2015 |

Miksi toiset äidit (kuten vaimoni) käyvät lukemassa tätä palstaa ja naureskelevat täällä toisten ongelmille. Se naureskelee ja pohtii miten muilla on aikaa pyöriä täällä (kun ei itsellään sitten olisi). Olen kysynyt miksi se ei vastaa niihin ihmisten asioihin vaan kertoo minulle niistä. Olen myös kysynyt miksi se takertuu muiden ongelmiin ihan kuin meillä ei niitä koskaan olisi. Tätä on kestänyt jo yli vuoden joten hei vain palstalaiset. Kerroin vaimolleni että rupean kirjoittelemaan tänne koska hän ei mukamas kerkeä mutta joka päivä kertoo minulle aiheita täältä ja siitä päätellen hän täällä käy päivittäin lukemassa juttuja. Terveisiä vain vaimolleni. -Mikko

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina Mikko?

Vierailija
2/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei vaan Mikko ja tervetuloa palstalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama mikko joka tota toisen keskustelun herpespi**ua puksuttaa?

Vierailija
4/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos Mikko akateemikko? Vai kenties koomikko?

Vierailija
5/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerron minäkin miehelleni, mutta puhutaan me muutoinkin. Mutta kerro toki huolesi, saat täältä just sellaisen vastauksen kuin haluat, sen lisäksi lukuisia vastauksia, joita et halunnut.

Vierailija
6/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta herpesasiasta en tiedä mutta puhutaanko siinä minusta? Voisitko laittaa linkkiä? Mistäs minä voisin tietää mitä vaimoni täällä kirjoittelee kun ei minulle suostu sitä myöntämään. -Mikko

Vierailija
7/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän akateemikko kuin koomikko. -Mikko

Vierailija
8/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko hei t:Aki

Vierailija
9/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:01"]Tuosta herpesasiasta en tiedä mutta puhutaanko siinä minusta? Voisitko laittaa linkkiä? Mistäs minä voisin tietää mitä vaimoni täällä kirjoittelee kun ei minulle suostu sitä myöntämään. -Mikko
[/quote]
Näääh, et se sitten sinä ole, ei se ole vaimosi joka sitä kirjoittaa, vaan joku 17v lapsonen.

Vierailija
10/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Aki. Oletko sinäkin täällä vaimosi takia? Ennen vaimoani en edes tiennyt tällaista palstaa. -Mikko

Vierailija
11/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on juomikko

vaimonsa tuomikko

Vierailija
12/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mikko! Mun mies pyörii myös täällä koska niin nauroin ääneen näitä juttuja että se ei uskonut tätä palstaa ennen kuin näki itse. Terkut Tonille, mun murulle!

Vierailija
13/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Minulla ei ole varaa tuomita ketään. Ei edes vaimoani. Juoda kieltämättä joskus täytyy. -Mikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi