Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zoely ja hiustenlähtö? Auttakaa pillerivalinnassa!

Vierailija
11.07.2015 |

Onko teillä tullut Zoelyn syömisestä hiustenlähtöä?

Mulla Yasminit käytössä ja tuntuu tukka tippuvan niidem myötä... Vaihtoehtoina vaihtaa Zoelyyn tai Diane Novaan, akneen taipuvainen iho. Yasmin ei ole siihen vaikuttanut yhtään, enkä vähän pahentunut.

Yasminelleä söin pari vuotta sitten 3-4kk, limakalvot kuivuivat eikä menkat tulleet. Eli liian vähän hormonia... Onkohan Zoely sitten liian matalahormoninen mulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Zoelyt olleet käytössä n. 4kk ja en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia, eli mulle oikein sopivat. Alussa tuli tiputtelua mutta käytön myötä sekin loppunut.

Vierailija
2/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoelyt päälle vuoden, ei hiustenlähtöä, eikä muitakaan sivuoireita.  Yasminea söin ennen, se toimi muuten mainiosti, mutta PMS oli jotain aivan järkyttävää, ja siksi vaihdoin. Näillä PMS on helpottanut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
4/10 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Zoelyt ja hiukset on jonkin verran ohentuneet. Ei mitenkään liikaa kuitenkaan. Lisäksi rinnat kasvaneet kuppikoon verran. Muita oireita ei ole ollut alun vähäistä tiputtelua lukuunottamatta. Pillerit olleet käytössä reilun vuoden.

Vierailija
5/10 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Diane Novaa neljä vuotta ja sain älyttömän paksut hiukset... jotka lähtivät korkojen kanssa sitten pillereiden lopetuksen jälkeen. Muuten sopi oikein hyvin.

Vierailija
6/10 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla Yasminissa ja Zoelyssä mainitaan "melko harvinaisena" haittavaikutuksena hiustenlähtö.

Vierailija
7/10 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny Yasminea (tai no Tasminettaa) tammikuusta lähtien. Loppukesästä alkoi älytön hiusten lähtö eikä loppua näy, sekä harjatessa että etenkin hiuksia pestessä irtoaa ihan kunnolla tukkaa. Mietin, että johtuukohan pillereistä vai mistä... Tasminetta ei kyllä muutenkaan oikein toimi mulla, tyhjennysvuoto tulee milloin sattuu. Alkaa jo monesti ennen laatan loppumista tai jos syö kaksi laattaa putkeen niin siltikin välissä menkat. Liian vähän vai liikaa hormoneja?

Vierailija
8/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Yasmin teki aivan saman kuin ylläolevalla ja vaihdettiin Qlairaan niin hiustenlähtö loppui n.1,5kk jälkeen ja hiuksia ei lähde kuin muutamia harjatessa.

Vierailija
9/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane nova, Dienorette ja Qlaira paksuntaneet mulla hiukset. Zoely tiputti hiuksia päästä söin niitä 2kk niin vaihdettiin ja hiustenlähtö loppui melkein yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Vierailija
10/10 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoely - https://tonzes.com/zoelyfi.htm oma kokemus zoelyistä on ollu ihan hyvä! oon syöny nyt kolme kokonaista laattaa ja osan neljännestä eli n 4kk. kuukautiset oli kokonaan poissa noi 3kk ja nyt neljännellä kuukaudekla tuli normaalin aikaan vuotoa, mutta niukkaa sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä