Miksi raukkaparat rakastaa minua?
Miksi kohtalo heittää jatkuvasti elämääni ihmisiä, jotka ovat jotenkin hirvittävän rikkinäisiä? Viiltelijöitä, narkkareita, mielenterveysongelmaisia... Näin on ollut jo teini-iästä lähtien. Ja vannon, että minä en itse näitä ihmisiä etsi, vaan kun menen paikkaan x niin joku tällainen pölähtää elämääni. Uskotteko, että minulla on joku elämäntehtävä hoivata näitä ihmisiä? Vai olenko vaan hullu kynnysmatto, jota loisitaan ja käytetään hyväkseen? Mitenkään itseäni ylistämättä, olen saanut huomata että olen vaikuttanut positiivisesti näiden ihmisten elämään. Yksikin oli vähällä tappaa itsensä, mutta ystävystymisemme jälkeen hän piristyi ja löysi miehen ja perusti perheen. Tämä on vain yksi esimerkki.
Kommentit (4)
Toiset ihmiset vaan vetävät puoleensa ja heillä on varmasti jokin tarkoitus olla jo yleensä olemassa. On hyvä jos jaksat kannustaa.
Aika moni pitää kulissaja päällä ja niiden takana on haavoja. Mielenterveysongelmatkin ovat varmaan jossain määrin melkein normi eikä poikkeus.
Sama juttu...mutta en pidä raukkaparka nimityksestäsi. On vain ihmisiä ja elämäntilanteita. Jotkut ihmiset(sinä) vaikutat heidän suuntaansa positiivisesti ja jotkut negatiivisesti. jokainen nostaa kuitenkin itse itsensä suosta ylös ei kukaan voi esim. lopettaa toisen päihdeoingelmaa puolesta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:26"]
Aika moni pitää kulissaja päällä ja niiden takana on haavoja. Mielenterveysongelmatkin ovat varmaan jossain määrin melkein normi eikä poikkeus.
[/quote]
No ei mun tuttavapiirissä ainakaan.