Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertooko hipsuttelu/koskettelu kiinnostuksesta?

Vierailija
11.07.2015 |

Jos mies rupeaa hieromaan ja hipsuttelemaan selkää, niskaa, kaulaa, poskia ja hiuksia niin kertooko se jonkinasteisesta kiinnostuksesta?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tarkoittaa että on kiinnostunut. Se on aika yleinen käsitys miesten kesken, että jos ei halua jämähtää friendzonelle niin pitää alkaa koskettaa hetikohta tutustumisen jälkeen, ja monesti uskotaan myös että nainen nimenomaan odottaa että kosketetaan. Esim. kun miehet/pojat keskustelevat iskemistekniikoista keskenään niin koskettaminen mainitaan ensimmäisinä ja useimmin.

Pitää muistaa myös että miehille naisen koskettaminen on usein paljon intiimimpi asia kuin naisille, ja koskettaminen koetaan herkemmin seksuaaliseksi, vaikka se olisi ihan kasuaali käden olkapäälle laittaminen.

Vierailija
2/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:51"]

Mitä tämä kertoo? Olin töissä tietokoneella ja miespuolinen työkaveri (fysioterapeutti) alkoi hieroa olkapäitäni ja selkääni. Itse olen sihteeri.

[/quote]

Hyi.

[/quote]

Täytyy kyllä myöntää, että pidin tätä hieman epämiellyttävänä, koska muitakin paikalla. Mutta mietin, miksi mies teki näin?
[/quote]

Sille on varmaan ihan luonnollista, jos työkseen hieroo ym.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä taas. MIksi joku menee vieraiden miesten luokse kylään ja hipelöitäväksi, jos kyse ei ole treffeistä? Tämä on jo hyväksikäyttöä, kun selvästi kohde ei ymmärrä mitä hänelle tehdään. Älä nyt ainakaan enää mene miehen luokse kylään. Ei se halua muuta kuin seksiä sulta.

Vierailija
4/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:33"]

Ihme kysymyksiä taas. MIksi joku menee vieraiden miesten luokse kylään ja hipelöitäväksi, jos kyse ei ole treffeistä? Tämä on jo hyväksikäyttöä, kun selvästi kohde ei ymmärrä mitä hänelle tehdään. Älä nyt ainakaan enää mene miehen luokse kylään. Ei se halua muuta kuin seksiä sulta.

[/quote]

Jos se olisi halunnut pelkkää seksiä niin se olisi kysynyt tai käynyt kiinni, nythän se vain varmistelee että onko koskettelu ok ja antaa mahdollisuuden kieltäytyä.

Vierailija
5/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tätä mieltä itsekin olen. 

Vierailija
6/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon koskettelun tarvitse seksiin mennä. Pelkkä tuollainen läheisyyskin voi riittää, jos siis et halua olla pelkkä pano miehelle.

Vierailija
7/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:33"]

[/quote]

Jos se olisi halunnut pelkkää seksiä niin se olisi kysynyt tai käynyt kiinni, nythän se vain varmistelee että onko koskettelu ok ja antaa mahdollisuuden kieltäytyä.

[/quote]

tämä.

Vierailija
8/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no varmasti oli kiinnostunut :)

Vierailija
9/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokeili kepillä jäätä eli onko mahkuja pehkuihin. Seuraavalla kerralla hiplausta tulee jo muuallekin: käsi 'eksyy' rinnoille ja pakaroille ym. Mikäs siinä, jos seksiä haluaa. Minä puolestani lopetin tapailut lyhyeen tämmöisen tyypin kanssa. Hän halusi aina, että mennään hänen luokseen jossain vaiheessa treffejä. Hmm. Olipa läpinäkyvää. Itse halusin tutustua rauhassa, mielessä oikea ihmissuhde ja kumppanuus. No, ainakin selvisi nopeasti, ettei tutustumista kannata jatkaa 

Vierailija
10/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:51"]

Mitä tämä kertoo? Olin töissä tietokoneella ja miespuolinen työkaveri (fysioterapeutti) alkoi hieroa olkapäitäni ja selkääni. Itse olen sihteeri.

[/quote]

Hyi.
[/quote]

Mun on pakko kysyä, kommentoitko mihinkään ketjuun muuta kuin "hyi"? Pitäisikö sun hiukan kehittää itseilmaisua?

Vierailija
11/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on selkeä aloite. Jos et "hipsuttele" takaisin tai et muuten osoita tykkääväsi olla hipsuteltavana, ymmärtää mies ettei sua kiinnosta.

Naiset ei ymmärrä kuinka merkittävä ele tuo on, koska naiset halailee kavereitaan ja kävelee käsi kädessäkin. Miehet ei tee sellaista.

Vierailija
12/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koskin töissä vahingossa miestä päähän. Siis meinasimme lyödä päät yhteen ja vaistomaisesti sitten tulin koskettaneeksi miehen päähän. Sen jälkeen on alkanut mies pyöriä ympärillä ja kysellä kaikenlaista.

Mitenhän tästäkin tilanteesta nyt selvitään.

Vierailija
13/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei jumalauta

Vierailija
14/40 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/40 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/40 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Hyi.

[/quote]

Täytyy kyllä myöntää, että pidin tätä hieman epämiellyttävänä, koska muitakin paikalla. Mutta mietin, miksi mies teki näin?

[/quote]

Mies teki väärin, jos ei kysynyt lupaa ensin. Tohan on jo häirintää. Ehkä jonkinlaista vallankäyttöä...

Vierailija
17/40 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:51"Fysioterapeutit on tottuneet koskettelemaan ihmisiä, se on niiden työ. Meillä muilla koskettelun rajat on paljon tiukemmat. Yritti vaan auttaa.

[/quote]

Hyi.

[/quote]

[/quote]

Mies teki väärin, jos ei kysynyt lupaa ensin. Tohan on jo häirintää. Ehkä jonkinlaista vallankäyttöä...

[/quote]

Vierailija
18/40 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyihin se pyrkii, ehkä hitaasti hivuttamalla mutta kuitenkin.

Vierailija
19/40 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Työkaveri jäi lomalle perjantaina, ja jostain kumman syystä kosketti mua jonkun tekosyyn lomassa kolme kertaa kuluneella viikolla. Kiinnostunut?

Vierailija
20/40 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmään satunnaisesti työkuvioissa mieheen, johon olen hieman ihastunut, ja toivon tietysti, että tämä tunne olisi molemminpuolista. Juttelemme valitettavasti aika harvoin, mutta silloin hän saattaa koskettaa esim. olkapäätäni nopeasti, ja tulee usein niin lähelle seisomaan, että käsivarret koskettavat tms. Olisikohan tässä siis vielä jotain toivoa?