Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin naisystävälle autoa että hän saisi siirrettyä huonekaluja

Vierailija
11.07.2015 |

Uuteen opiskelukämppään tarkoitan. Hän vuokrasi sen heinäkuun alusta ja lainasi autoni että saisi muutaman isomman huonekalun. Nyt hän on ollut kuusi tuntia poissa ja kertoo puhelimessa että on tarkoitus palauttaa auto illansuussa.

Ideana on se että minulla on auton sisätilassa kameroita ja mikrofoneja, ja itse autossa jäljityslaite, kaikki lähinnä murtovarkaita ajatellen. Todellisuudessa tiedän että nais"ystäväni" on ajanut kolme kaverinsa kanssa yli 400 kilometriä eikä ole ilmeisesti koskaan ollut tarkoitus viedä mitään huonekaluja. Mietin tässä jos tällainen on jollain tavalla perusteltavissa, vai onko suhde jo käytännössä ohi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:33"]Salakuvaaminen on rikollista. Tuossa tapauksessa olisi sama asia kuin olisit asentanut kameroita hänen kotiinsa. Huono trolli. Ei mulla muuta. [/quote] Omassa autossaan/ asunnossaan saa kuvata, jos ovessa tai muualla on ilmoitus kameravalvonnasta.

[/quote]

Jos kuvataan omassa asunnossa tai autossa, ei tarvitse ilmoittaa yhtään mitään.

[/quote]

Kyllä muuten tarvitsee...

[/quote] Ei tarvi, ainoastaan jos sulla esim pihassa tulee jotain julkista osaa kuvaan mukaan, esim.tie. Meillä asunnossa on kamera valvonta.

[/quote]

Toki ilmoitat teillä käyville vieraille, että teillä käydyt keskustelut tallennetaan.

Vierailija
22/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:33"]Salakuvaaminen on rikollista. Tuossa tapauksessa olisi sama asia kuin olisit asentanut kameroita hänen kotiinsa. Huono trolli. Ei mulla muuta. [/quote] Omassa autossaan/ asunnossaan saa kuvata, jos ovessa tai muualla on ilmoitus kameravalvonnasta.

[/quote]

Jos kuvataan omassa asunnossa tai autossa, ei tarvitse ilmoittaa yhtään mitään.

[/quote]

Kyllä muuten tarvitsee...

[/quote] Ei tarvi, ainoastaan jos sulla esim pihassa tulee jotain julkista osaa kuvaan mukaan, esim.tie. Meillä asunnossa on kamera valvonta.

[/quote]

Toki ilmoitat teillä käyville vieraille, että teillä käydyt keskustelut tallennetaan.

[/quote] Ei ole tarvetta kun ei ne kamerat pyöri 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaisen mies"ystävän" kanssa jolta pitää vuokrata auto, eikä se edes auta itse siinä muutossa.

Jos hän MAKSAA autosi käytöstä hän voi ajella sillä missä lystää. YMMÄRRÄTKÖ katkarapukulli?

Vierailija
24/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuuntelu on rikollista. Riippumatta siitä missä se tapahtuu.

Vierailija
25/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:21"]

En olisi sellaisen mies"ystävän" kanssa jolta pitää vuokrata auto, eikä se edes auta itse siinä muutossa.

Jos hän MAKSAA autosi käytöstä hän voi ajella sillä missä lystää. YMMÄRRÄTKÖ katkarapukulli?

[/quote]

En vuokrannut autoa vaan lainasin.

Olen kotona kuumeessa. En ole sen takia auttamassa.

Vierailija
26/26 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:21"]

[/quote]

Jos lukisit sen ap:n tekstin uudestaan enne  kuin nimittelet ketään. Susta tulee tosi yksinkertainen kuva. Ap:n tyttöystävä oli vuokrannut asunnon heinäkuun alusta ja ap lainannut autoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi