Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen!! :)

Vierailija
11.07.2015 |

Olin monta vuotta aivan masentunut, koska en koskaan osannut puhua kunnolla kipeistä aiheista ja ongelmistani. En osannut avautua tai edes myöntään ongelmiani itselleni. Valehtelin kaikille rakkaillenikin sen vuoksi ja se sai minut voimaan vuosikausia niin huonosti, että aloin käyttäytymäänkin lopulta sen mukaisesti.

Tapasin tänä keväänä erään nuoren naisen, joka sai minusta esiin ensimmäistä kertaa elämässäni halun olla täysin rehellinen hänelle. Huomasin heti sen jälkeen, että nyt voin olla sitä kaikille muillekin. Tuntuu kuin olisin heittänyt norsun pois selästäni. Olen rakastunut häneen, mutta vaikkei tästä suhteesta loppuelämän tarinaa tulisikaan, olen silti niin onnellinen muutoksesta!

Kuulostan ehkä vähän hullulta, mutta kukaan ei voi ymmärtää.

Laitan Ayn Randin lainauksen loppuun;

“People think that a liar gains a victory over his victim. What I’ve learned is that a lie is an act of self-abdication, because one surrenders one’s reality to the person to whom one lies, making that person one’s master, condemning oneself from then on to faking the sort of reality that person’s view requires to be faked…The man who lies to the world, is the world’s slave from then on…There are no white lies, there is only the blackest of destruction, and a white lie is the blackest of all.”

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulit tämän kertomaan koska...?

Vierailija
2/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:39"]

Ja tulit tämän kertomaan koska...?

[/quote] Halusin jakaa minulle tärkeän asian. :) Eikö keskustelupalsta ole juuri sitä varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Jatka samaan malliin ja nauti elämästä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi