Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla 3 vuotta hoitovapaalla, vajaan vuoden töissä ja taas jäädä äitiyslomalle + hoitovapaalle?

Vierailija
26.09.2006 |

Siis voihan niin tehdä, mutta onko se äärimmäisen rumaa työnanatajaa kohtaan? Osoittaa huonoa työmotivaatiota?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk töissä, sitten olin 1,5 vuotta äitiyslomalla ja hoitovapaalla, sitten 4 kk töissä ja nyt taas äitiyslomalla ja varmaankin taasen sen 1,5 vuotta pois. Näin se elämä välillä menee. Olen kyllä sen verran hyvä työntekijä, että en murehdi, mitä työnantaja tästä kaikesta pohtii - on varmasti tyytyväinen kun ylipäätään saa minut joskus takaisin. =)

Vierailija
2/3 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon nyt vuoden hoitovapaalla, sitten vuoden töissä ja sitten taas äitiyslomalla. Kun se tärppääminen on monelle ihan sattuman ja hyvän tuurin tulosta. Enkä itse ainakaan ajattele, että ihmiset varta vasten suunnittelevat noin.

Minä olen ollut nyt 1½ v. äitiyslomalla-hoitovapaalla, joulun jälkeen palaan vähäksi aikaa töihin ja sitten olen taas äitiyslomalla. Yllätysraskaus yllätti. En pode huonoa omaatuntoa työnantajan puolesta. Esikoista yritimme vuositolkulla ja rankkoja hoitoja tarvittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin työnantaja voi saada saman hyväksi havaitun sijaisen jatkamaan putkeen 6 vuotta.

Jos välissä käväisee töissä, se pätevä sijainen menee muualle ja joudutaan kouluttamaan uusi tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi