Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sinä olet (asiallista keskustelua)

Rimpula90
23.02.2022 |

Eli haluaisin avautua tässä kun eilen illalla kun himot olivat tapissaan niin päädyttiin miehen kanssa petipuuhiin.

Viime kerrasta on jo aika pitkä aika ja mies laukesi melkein heti enkä itse saanut siinä samalla, noh päätin pyytää sormi hierontaa oman orgasmin saavuttamiseksi.

Sitten se tapahtui, mies antoi sormella ihanasti ja laittoi välillä yhden lisää, lisää, lisää ja lopulta pyysin tajuttomassa kiimassa että nyt haluan kaikki (mikä oli jo pitkään ollut mielessä) sisälleni, voi luoja minkälaisen orgasmin sain kun tunsin ihanan liukkaan täyttee kun olin oikein rentoutuneena 😍. Miehen käsi oli lähes kokonaan sisälläni enkä pystynyt kuin hetken jatkamaan kun se oli jotain niin uutta, pervoa, tuhmaa ja kaikkea samalla kerralla❣️

Siitä tämä otsikko syntyikin tänään kun haluaisin teiltä muilta kysyä että miten te jotka olette miettineet/jo kokeneet ensimmäisen kerran päädyitte siis fistaukseen? Pelottiko kokeilla? Tuliko omasta halusta kokeilla? Ujostuttiko jompaa kumpaa?

Ensimmäinen kertani tuli tosiaankin ihan puun takaa eilen ja olen sitä miettinyt tänään aika paljon ja saatan joskus haluta uudestaan ☺️ mieheni oli kanssa hyvin kiinnostunut uusintaan joskus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään. Mitä merkitystä sillä on, vaatiiko naisen orgasmi yhden vaiko kaikki viisi sormea  tai koko nyrkin. Fiksu mies käyttää niin paljon kuin tarvis.  Meillä pelattu koko ikä yhdellä tai kahdella sormella, kun enempää ei mahdu. Kokeillut monesti, mutta kolmas alkaa sattumaan, eli haittaa orgasmin saamista. Yhden kerran tainnut onnistua synnytysten jälkeen vai oliko raskauden aikana. Joka tapauksessa ainut kerta kun ejakuloinut sormille.  Mutta rajoja kolkutellut pitkässä suhteessa koko ikäni, jotta pysynyt kartalla millä lähtee....  Aina kun vaimon selkä  noussut kaarelle tiennyt taas onnistuneensa.

Vierailija
2/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä fistausharjoittelu alkoi, kun puoliso nautti valtavasti sulkijalihaksensa venyttelystä raskausaikana ja harrastettiin paljon normaalia enemmän peppuseksiä sen takia, monta kertaa viikossa. Sitten vaan peppua sormettaessani puoliso halusi aina vaan lisää sormia sisäänsä ja lopulta kerran käteni oli siellä rystysiä myöden, kun hän laukesi räjähtäen. Ei ollut uskoa kun kerroin jälkikäteen että lähes koko käsi oli sisällä.

Sitten myöhemmin synnytyksen jälkeen sama toistui kerran myös pillun puolella, hän halusi aina vain lisää sormia kunnes oltiin rystysiä myöden ja hän laukesi isosti. Silloin kerroin hänelle että minua kiihottaisi valtavasti saada käsi sisään molempiin aukkoihin. Hänelle se ei ole tärkeää, mutta kun siitä tulee iso O niin asia kiihottaa molempia. Hommassa mennään täysin puolison ehdoilla, kun ei ole tarkoitus tuottaa kipua. Lopetan aina heti kun hän haluaa enkä koskaan survo väkisin. Muutaman vuoden harjoituksella ei ole vielä kokonaan rannetta myöten sisään päästy, mutta varsinkin pillun puolella ollaan koko ajan lähempänä. Ehkä vielä joskus.

Ja kyllä, ollaan kokeiltu vaikka mitä myös minun kakkoseeni. Mutta kun siitä ei kumpikaan oikein saa kiksejä, niin eipä sitä harrasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies usein työntää sisääni neljä sormea ja lähes joka kerta minulta karkaa ulosteet pihalle. Ei mikään pikku kikkare, vaan ihan kunnon sontaläjä.

Vierailija
4/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi millään. Miehelläni on paksut sormet ja kahta enempää ei mahdu enkä haluakaan, kun kolmas jo sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi