Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko DETOX-teestä olla haittaa?

Vierailija
11.07.2015 |

Olen juonut vuorokauden aikana 3 kuppia teetä, nyt 4. menossa. Tää on sitä Pukka-merkin detox-teetä. En siksi juo näin paljon, että maksimoisin tehoa vaan on niin kiva juoda :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsaa, myöskään yrttiteenä, ei suositella päivittäiskäyttöön yli kuutta viikkoa, eikä sitä saisi juoda päivässä kolmea kupillista enempää, siis yrttiteetä jossa on paljon lakritsikasvin juurta. Sen määrä eri yrttitee-laaduissa tietenkin vaihtelee. Yogi Tean Sweet Chili - ja Licorice- teessä on enemmän lakritsinjuurta kuin joissakin muissa yrttitee-laaduissa. Itse pidän lakritsiteestä, mutta sitä ei pitäisi juoda yli kuutta viikkoa, eikä ollenkaan niiden, joilla on korkea verenpaine tai vakava sydän-, maksa- tai munuaistauti tai kilpirauhasongelmia tai diabetes. Eikä yhtään myöskään, jos on raskaana tai imettää.

Lakritsinjuurta sisältävän teen käytön aikana pitäis välttää alkoholia ja nesteenpoistolääkkeitä ja monia muitakin juttuja, kuten etikkaan säilöttyjä ruokia. Lakritsin turvallisena päivittäisannoksena pidetään viittä grammaa. 

Nuo asiat, ja vielä muutakin lakritsasta kertoo James A. Duke kirjassaan. 

Vierailija
2/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detox RUUUUULEEESSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsa voi nostaa verenpainetta, mutta en tiedä mitä tuossa on. En itse tykkää mausteisesta teestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme