Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas mies pihtaa..

Vierailija
11.07.2015 |

Tällästä täällä... kuinkas kauan tällästä kuuluu katsella? Eilen oli seksiä viikon tauon jälkeen. No nyt taitaa olla taas viikko ilman seksiä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24
[/quote]
Vaihda nyt herran jestas äijää ja äkkiä. Meilläkin oli suhteessa läheisyyttä ja seksiä kunnes lapset oli tehty ja talo rakennettu. Ei ole rouvaa kiinnostanut sen jälkeen. Tässä odottelen, että lapset ovat vähän isompia ja nostan kytkintä.
[/quote]

Kas meillä kävi samalla tavalla, ainoa vaan että nyt kirjoittaa nainen eli ap. Miehellä oli hirveä vauvakuume ja kinui ja kinui lasta pari vuotta. Suostuin ja lämpenin ajatukselle. Meillä siis myös useampi. Noh toin asian esiin ennen lasta että mitäs sitten jos raskausaikana miehen käytös mua kohtaan muuttuu... mies vakuutteli ettei niin kävisi... kävi kuitenkin. Oli työreissuilla ja pihtasi ( ja pihtaa edelleen). Epäilen että aikoo pyytää kihloihin, vaikka olen sanonut etten halua kiirehtiä. En aio sitoutua ihmiseen joka näin nuorena jo pihtaa, mitä se olisi 15v päästä? Ei koskaan seksiä? Ei kiitos. Jos en miellytä seksuaalisesti, niin en halua toisen elämässä sillon olla muulla tavoin kuin kaverina.

Vierailija
2/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24 [/quote] Paremmin sulla menee, kuin minulla, saan tyytyä vain omaan käteeni. M25

[/quote]

Alapukut kertovatkin palstahäiriköistä jälleen! Mitä te saavutatte tuolla toiminnallanne eli tuomitsemalla nuoren miehen, astetta paskemman elämän itsellenne ja muille? Katsokaapa peiliinne jos miestänne ei kiinnosta(teillä ei kyllä enää mitään miestä edes ole), tehkää se aloite selvinpäin ja uskoltakaa olla muuta kuin lauma narttuja jotka komppaa toistenne surkeaa elämää, olkaa naisia. Ja seuraavaksi nartut alapeukuttaa.

[/quote]

Ja kun katsoo kirjoitustyyliä, tietää miksi joudut tyytymään omaan käteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:49"]Taidan käydä miehen tupakka askilla ja mennä fiilisteleen sadetta :) huomenna lupailin suihin ottaa mut taidankin jättää välistä :)
[/quote]
Miksi ihmeessä ottaisit suihin, jos mieskään ei tee mitään sinun eteesi?

T. Vonkaamaan kyllästynyt kohtalotoveri

Vierailija
4/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24
[/quote]
Vaihda nyt herran jestas äijää ja äkkiä. Meilläkin oli suhteessa läheisyyttä ja seksiä kunnes lapset oli tehty ja talo rakennettu. Ei ole rouvaa kiinnostanut sen jälkeen. Tässä odottelen, että lapset ovat vähän isompia ja nostan kytkintä.
[/quote]
Ei se vaihtamalla parane, kokeiltiin jo olla erilläänkin. Kaikki muu natsaa ja on ihanasti, on talo ja lapset ja rakkautta hirmuisesti. Seksikin on hyvää kunhan sitä vain olisi enemmän. Pitäis varmaan valittaa miehen työnantajalle eikä av:lle, tänäänkin sillä on 12h vuoro :( Itse olen kesälomalla ja ehdin pohtia vähän liikaakin asioita. N24

Vierailija
5/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssä käyvät miehet jaksa. Etsi itsellesi hyvä työtön panomies joka jaksaa panna päivisinkin ku ukkos on töissä. Meitä on nyt paljon vapaana mut työttömälle pitäö tarjoo pieni rahallinen korvaus ku minäkin työttömänä kynnän viikossa useampaa varattua naista

Vierailija
6/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24 [/quote] Paremmin sulla menee, kuin minulla, saan tyytyä vain omaan käteeni. M25

[/quote]

Alapukut kertovatkin palstahäiriköistä jälleen! Mitä te saavutatte tuolla toiminnallanne eli tuomitsemalla nuoren miehen, astetta paskemman elämän itsellenne ja muille? Katsokaapa peiliinne jos miestänne ei kiinnosta(teillä ei kyllä enää mitään miestä edes ole), tehkää se aloite selvinpäin ja uskoltakaa olla muuta kuin lauma narttuja jotka komppaa toistenne surkeaa elämää, olkaa naisia. Ja seuraavaksi nartut alapeukuttaa.
[/quote]
Mä yläpeukutin myötätunnosta m25:a. Tosi inhottavaa tommonen yleistys että kaikki puutteessa olevat naiset ovat rumia narttuja. N24

Vierailija
7/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:11"]

[/quote]

[/quote]

Ja kun katsoo kirjoitustyyliä, tietää miksi joudut tyytymään omaan käteen...
[/quote]
Minä en kirjoittanut tuota 11:55 lähetettyä viestiä, mutta ihmettelen myös, että mistä hyvästä viestini on saanut alapeukkua?
M25

Vierailija
8/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:42"]Meillä ollut viimeksi seksiä kaksi kuukautta sitten...ei kauheasti naurata =( N30 [/quote] Ei kukaan mies enää noin vanhaa akkaa jaksa panna. Me käydään huorissa panemassa 19v opiskelijatyttöi. M33

[/quote]

Njoo, en minäkään kauaa jaksa vongata tuolta vanhalta (40v) ukolta kun nuoria miehiä on parikin tarjoutunut apuun.

N30
[/quote]

No ei ihme ellet saa mieheltäsi, jos pidät häntä jonain vanhana ukkona.

Vierailija
9/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24
[/quote]

Vierailija
10/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut viimeksi seksiä kaksi kuukautta sitten...ei kauheasti naurata =(

N30

Vierailija
11/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai viikko?!?? :D Mun mies on pihdannut pari vuottakin joskus.

Vierailija
12/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:42"]Meillä ollut viimeksi seksiä kaksi kuukautta sitten...ei kauheasti naurata =(

N30
[/quote]
Ei kukaan mies enää noin vanhaa akkaa jaksa panna. Me käydään huorissa panemassa 19v opiskelijatyttöi.
M33

Vierailija
13/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin! Täällä ukko jo kuorsaa :/ Piti olla seksiä mutta sitten toinen nukahti. Ja silloin kerran viikossa kun sitä seksiä on niin silloinkin ukko vaan tyydyttää itsensä ja laukeaa jo muutaman minuutin jälkeen niin että minä jään rannalle ruikuttamaan. 

Vierailija
14/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap rakastaja itsellesi! Fiksua ja viriiliä miestä on netissä pilvin pimein.

Vierailija
15/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas nainen antoi ymmärtää, mutta ei antaa. On ehkä paskin temppu jonka voi tehdä. Nyt makaa tuolla sängyssä, itse otan viskiä vitutukseen sohvalla.

Vierailija
16/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan käydä miehen tupakka askilla ja mennä fiilisteleen sadetta :) huomenna lupailin suihin ottaa mut taidankin jättää välistä :)

Vierailija
17/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli ap

Vierailija
18/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:42"]Meillä ollut viimeksi seksiä kaksi kuukautta sitten...ei kauheasti naurata =( N30 [/quote] Ei kukaan mies enää noin vanhaa akkaa jaksa panna. Me käydään huorissa panemassa 19v opiskelijatyttöi. M33

[/quote]

Njoo, en minäkään kauaa jaksa vongata tuolta vanhalta (40v) ukolta kun nuoria miehiä on parikin tarjoutunut apuun.

N30

Vierailija
19/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kuuluis olla vähintään kolme kertaa viikossa! Jos haluaa pitää naisensa itsellään ;)toki ottajia varmasti riittäisi :'D

Vierailija
20/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kolmisen tuntia sitten naida napsautettiin, ja aamulla uusiksi!

Meillä peitto heilunut viime aikoina mukavasti. Ittelläkin oli joskus tommosta. Toivottavasti teilläkin taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi