taas mies pihtaa..
Tällästä täällä... kuinkas kauan tällästä kuuluu katsella? Eilen oli seksiä viikon tauon jälkeen. No nyt taitaa olla taas viikko ilman seksiä.
Kommentit (38)
Oon hyvän näkönen ja monet miehet vilkuilee perään ja mies osoittaa mustasukkaisuutta, mutta silti en kelpaa kun kerran viikossa? Ap
Totuus on että jos useita vuosia samaa naista joutuu nussimaan niin se nainen saa olla aika hyvässä kunnossa kropaltaan tai sitten aika kokeilunhaluinen ja avoin seksin suhteen, eli leluja pitää olla mukana ja aloitteellisuutta ja myös naisen täytyy ottaa aloite tai osoittaa olevansa kiimainen sillojn tällöin.
Jos näin on niin voi seksisuhde toimia pitkässäkin suhteessa, muuten mies runkkaa mieluummin kuin panee naistaan.
oletan että sama koskee naisten mielestä miehiäkin.
Aloittajalle sanoisin että ajeleppa itsellesi posliini ja tilaa netistä esim sopiva anustappi itsellesi tai miehellesi ja mene kiehnäämään miestäsi seksikkäässä alusasussa, vie vaikka miehesi käsi vasta ajellulle posliinipillullesi, niin voin kertoa että saat seksiä. Jos et saa niin jossain on vikaa ja suhde luultavasti on jo ohi jollain tavalla.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:42"]Meillä ollut viimeksi seksiä kaksi kuukautta sitten...ei kauheasti naurata =( N30 [/quote] Ei kukaan mies enää noin vanhaa akkaa jaksa panna. Me käydään huorissa panemassa 19v opiskelijatyttöi. M33
[/quote]
Maksakaa te miehet seksistä. Me naiset saadaan ihan ilmaiseksi. Lälläslää.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:04"]Totuus on että jos useita vuosia samaa naista joutuu nussimaan niin se nainen saa olla aika hyvässä kunnossa kropaltaan tai sitten aika kokeilunhaluinen ja avoin seksin suhteen, eli leluja pitää olla mukana ja aloitteellisuutta ja myös naisen täytyy ottaa aloite tai osoittaa olevansa kiimainen sillojn tällöin.
Jos näin on niin voi seksisuhde toimia pitkässäkin suhteessa, muuten mies runkkaa mieluummin kuin panee naistaan.
Aloittajalle sanoisin että ajeleppa itsellesi posliini ja tilaa netistä esim sopiva anustappi itsellesi tai miehellesi ja mene kiehnäämään miestäsi seksikkäässä alusasussa, vie vaikka miehesi käsi vasta ajellulle posliinipillullesi, niin voin kertoa että saat seksiä. Jos et saa niin jossain on vikaa ja suhde luultavasti on jo ohi jollain tavalla.
[/quote]
Posliini ollut aina.. joo jos heitän vaan itsekin pyyhkeen kehään ja alan muita katseleen. Oon aina ollut sitä mielt, että jos en kiinnosta enään niin pai pait ja aloitan uuden elämän. Väittää kyllä rakastavansa ja ilmeisesti kosimassakin on. Mutta joo mitäs tälläiseen suhteeseen jäämään jos ei seksiä heru :) ap
Olen todennut, että miesten kiinnostus samaa naista kohtaan lakkaa, n. 3vuoden yhdessä olon jälkeen. Eli jatkossa voi aina suunnitella uuden miehen kanssa kolmen vuoden suhteen ja vaihtaa seuraavaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:10"]
Olen todennut, että miesten kiinnostus samaa naista kohtaan lakkaa, n. 3vuoden yhdessä olon jälkeen. Eli jatkossa voi aina suunnitella uuden miehen kanssa kolmen vuoden suhteen ja vaihtaa seuraavaan.
[/quote]
Ei ihan paskapuhetta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:10"]
[/quote]
Ei ihan paskapuhetta.
[/quote]
Totisinta totta. Ei kannata rakentaa yhteistä tulevaisuutta, kun se ei kumminkaan pidä :D mieluummin elää niin, että tietää sen olevan hetkellistä ja loppuvaa ja saavansa jotain uutta tilalle tietyn ajan päästä. :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:47"]Meillä taas nainen antoi ymmärtää, mutta ei antaa. On ehkä paskin temppu jonka voi tehdä. Nyt makaa tuolla sängyssä, itse otan viskiä vitutukseen sohvalla.
[/quote]
Miks kattelet tollasta touhua?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:10"] Olen todennut, että miesten kiinnostus samaa naista kohtaan lakkaa, n. 3vuoden yhdessä olon jälkeen. Eli jatkossa voi aina suunnitella uuden miehen kanssa kolmen vuoden suhteen ja vaihtaa seuraavaan. [/quote] Ei ihan paskapuhetta. [/quote] Totisinta totta. Ei kannata rakentaa yhteistä tulevaisuutta, kun se ei kumminkaan pidä :D mieluummin elää niin, että tietää sen olevan hetkellistä ja loppuvaa ja saavansa jotain uutta tilalle tietyn ajan päästä. :)
[/quote]
Njääh, pitää parisuhteen mutta vaihtaa rakastajaa aina kolmen vuoden välein. Ei pääse itsekään kyllästymään.
Joulun aikoihin tuli alotetta melkein joka ilta. Sit tuli taukoa kun meni työvuorot niin hankalaksi ettei kumpikaan jaksanu. Sit aloin lämmitellä ja ehdotella vaan eipä mies enää lämmenny. Tästä nyt puoli vuotta aikaa ja mies ei edelleenkään halua. Ei lähde kanssani edes saunaan enää. On tainnu löytää muuta seuraa. Kaikenlaista ollaan kokeiltu ja ei ole tylsää seksiä ollut.
Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24
[/quote]
Paremmin sulla menee, kuin minulla, saan tyytyä vain omaan käteeni.
M25
Ap täällä huutelee :D mies tossa kyseli tän päivän rientoja et mitenkä olis.. vastasin et nääh en mä enää jaksa kun täs nyt on vähän kaikkee ja väsyttää, meen mielummin salille :Den paljoo arvoo anna toiselle, jos vaan oma muna kiinnostaa ja sen halut. Ettiköön uuden pantavan. Jospa mäkin löydän jonkun saligollin, joka jaksaa ;)
Täälläkin viime kerrasta kulunut yli pari viikkoa ja sitä ennen yli kuukausi. Viime kerralla petipuuhiin päästiin ja sain seisokin aikaan 10min suihinoton jälkeen, niin iloa riitti 5min ja sitten ei enää seisonutkaan. Mies sanoo että minun nautintoni on hänelle tärkeää, mutta ikinä ei tee asialle mitään. En tarvitsisi edes yhdyntää, käyttäisi vaikka edes käsiään..
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:36"]Muakin ärsyttää että seksiä on vain kerran kahdessa viikossa! Sitten mies laukeaa hetkessä ja molemmilla on vaan paha mieli. Sheivaan, laittaudun ja teen aloitteita mutta mies pahoittelee olevansa väsynyt ja alkaa kuorsata. Bläääääääh! Puutteessa kärvistelyynkö nämä mun elämän parhaimmat vuodet meneekin? :( N24 [/quote] Paremmin sulla menee, kuin minulla, saan tyytyä vain omaan käteeni. M25
[/quote]
Alapukut kertovatkin palstahäiriköistä jälleen! Mitä te saavutatte tuolla toiminnallanne eli tuomitsemalla nuoren miehen, astetta paskemman elämän itsellenne ja muille? Katsokaapa peiliinne jos miestänne ei kiinnosta(teillä ei kyllä enää mitään miestä edes ole), tehkää se aloite selvinpäin ja uskoltakaa olla muuta kuin lauma narttuja jotka komppaa toistenne surkeaa elämää, olkaa naisia. Ja seuraavaksi nartut alapeukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:04"]Totuus on että jos useita vuosia samaa naista joutuu nussimaan niin se nainen saa olla aika hyvässä kunnossa kropaltaan tai sitten aika kokeilunhaluinen ja avoin seksin suhteen, eli leluja pitää olla mukana ja aloitteellisuutta ja myös naisen täytyy ottaa aloite tai osoittaa olevansa kiimainen sillojn tällöin.
[/quote]
Anustappi? Aloittaja on kyllä heteronainen. Ei ole ihme jos vaimot on puutteessa jos miehet on kaikki homoseksuaaleja.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:53"]Tossa kolmisen tuntia sitten naida napsautettiin, ja aamulla uusiksi!
Meillä peitto heilunut viime aikoina mukavasti. Ittelläkin oli joskus tommosta. Toivottavasti teilläkin taas...
[/quote]
Sitten kun miestä vaihtaa niin saattais ehkä ollakin :)