Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaga Heliaan liiketalouden linjalle päässeet

Vierailija
10.07.2015 |

Hei, mistä näkee pisteet jotka sain valintakokeesta. Hain ensin yliopistoihin ja jäin muutaman pisteen päähän opiskelupaikasta. Kävin sitten koittamassa Haaga Helian liiketalouden pääsykokeita, silmäilin ennakkomateriaalit läpi parina edellisenä iltana. Siis melkeen järkytyksenä tuli mutta sinne mut sitten hyväksyttiin enkä löydä pisteitä mistään. Eritoten juuri siksi kiinnostaa että millä pisteillä oon päässyt kun en oo edes lukenut..tein älyttömästi duunia kyllä kauppiksen pääsykokeiden eteen että kyllähän se kokeessa auttoi. Onko muut päässeet/ ei päässeet saaneet pisteitä tietoon? Mulle tuli kyllä kauppiksen pisteet s-postina ja paperilla mutta tuolta Haaga-Heliasta ei mitään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ainakin paperi himaa, missä oli pisteet. Selvisköhän se jos soittaisit sinne kouluu ja kyselisit?

Vierailija
2/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siinä vaan yliopiston pisteet ja Haaga-Helian kohdalla hyväksytty.. tarttee soittaa varmaan ja kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena vielä että paljonko porukka luki niitä matskuja ja pääsittekö sisään? Oon nimittäin oikeasti tästä aika ihmeissäni :D

Vierailija
4/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä hämmästelisin, jos et olis päässyt kaiken kauppikseen pänttäämisen jälkeen :D :D :D. Voi pyhä yksinkertaisuus.....

Vierailija
5/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin materiaalit kerran/pari, pääsykokeissa jäi puolet kokeesta täysin tyhjäksi ja pääsin sisään. Olin aika järkyttynyt. Tästä on kolmisen vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme