Muistakaa äänestää The Rasmusta lauantaina - Helsinki 2023!
The Rasmus täytyy ehdottomasti valita UMK:n voittajaksi. Suomi ei pärjää kuin rockilla ja Rasmuksella on miljoonia faneja ympäri maailman. Helsingissä nähdään ensi vuonna!
Kommentit (5)
En ikinä äänestäisi sitä rasmuksen kissansilmä-Ylöstä. Etova.
Jaa-a. Minä taas en usko, että Suomi pärjää lähettämällä, taas, rockbändin. Ja vielä niin, että kun viime vuonna voitti nelihenkinen rockbändi, jossa yksi nainen, niin - yllätys, yllätys - Suomi lähettää seuraavana vuonna nelihenkisen rockbändin, jossa yksi nainen. Vähän liian läpinäkyvää matkimista, minusta. Vaikka tiedän toki, että Rasmus on (ollut?) joissain maissa ihan kai suosittukin.
Viime vuonna siis voitti Italia italiaksi, toiseksi tuli Ukraina ukrainaksi ja kolmanneksi Ranska ranskaksi. Omalla kielellä laulamista ei kuitenkaan voine matkimiseksi kutsua, joten minun mielestäni nyt pitäisi viisuihin lähettää Bess todella tarttuvalla kappaleellaan. Haluan nähdä koko katsomon joraamassa ram pam pam pam pam:-)
Oletteko nähneet tai kuulleet Lauria viime aikoina? Jaiks.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Minä taas en usko, että Suomi pärjää lähettämällä, taas, rockbändin. Ja vielä niin, että kun viime vuonna voitti nelihenkinen rockbändi, jossa yksi nainen, niin - yllätys, yllätys - Suomi lähettää seuraavana vuonna nelihenkisen rockbändin, jossa yksi nainen. Vähän liian läpinäkyvää matkimista, minusta.
Lisätään tähän vielä se, että musiikkivideoilla Lauri ja Emppu kiehnäävät kyljekkäin ja kaulakkain matkien noita parikymppisiä italialaisia. Yök.
En aio kyllä äänestää ketään, mutta jos nyt kumminkin äänestäisin, niin kummallista kyllä, äänestäisin Tommi Läntistä, jota olen artistina aina inhonnut. Kun olen nähnyt noita pätkiä ehdokaskappaleista, on hänen esityksensä ainoa, jossa oikeasti lauletaan. Kappale ei nyt kummoinen ole, mutta on se sentään oikeasti musiikkia.