Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tykkään tälläisesta kesäsäästä mikä nyt on. Muita?

Vierailija
10.07.2015 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu helevettiin

Vierailija
2/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Inhoan helteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kelit sopii mulle mainiosti. En viihdy kuumassa helteessä.

Vierailija
4/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila on sopiva, mutta sadetta voisi olla vähemmän. Mielummin näin kuin kovat helteet.

Vierailija
5/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaa minullekin ainakin tämä Päijät-Hämeen kesä. Hyviä ulkoilusäitä, ei liian kuuma. Ei ole vielä yhtenäkään päivänä koko päivää satanut edes. Saa pukeutua muuhunkin kuin uimapukuun. 

Vierailija
6/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileät säät tekevät kesästä siedettävän. Syksyä silti jo odotan... <3

Vierailija
7/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tykkää helteistä. En myöskään ota koskaan aurinkoa ja on ihanaa kun sitä asiaa ei tarvitse selitellä kellekään kun sataa.

Vierailija
8/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin Jkl ollut ok 26.6 jälkeen.

Vierailija
9/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin miinus, että vähemmän silmänruokaa kaduilla.

Vierailija
10/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa plussa on se että jaksaa tehdä juoksulenkkejä. Siinä sadekuurojen välissä...

Vierailija
11/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko heinäkuu menee töissä joten sopii mulle paremmin kuin hyvin. Inhottavaa hikoilla töissä ilmastoimattomassa vanhassa rakennuksessa ja sit tulla illala kotiin hikoilemaan kuumaan asuntoon.

Vierailija
12/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sää. Mulla on aina niin jumalattoman kuuma, joten ihanaa että kohtuullisen viileää. Yöt on jo nyt tuskaa ja aamut vielä pahempia. En kestä kuumuutta yhtään.

Hyvä ilma, ei yhtään kuumempaa.

Vierailija
13/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin ja rukoilin kylmää kesää, vauvani syntyi alkukesästä ja helteessä imettäminen olisi ollut tuskaista. Myös vauvan pukeminen helteeseen olisi ollut hankalaa, esikoinen syntyi hellekesänä ja aina puin tälle liikaa vaatetta.

Vierailija
14/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kesä? tämän paskempaa säätä ei voi olla nurmikko kasvaa kuin viidakko, samoin rikkaruohot, ulkona voi  olla sen ajan kun raataa puutarhassa, nauttimaan ei voi jäädä kättensä töistä, koska sitten saataakin jo kun on puutarhan saanut kuntoon poudalla.

Vierailija
15/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään, ulkona pystyy hyvin olemaan t-paidalla ja aurinkoisina päivinä tulee vähän kuuma, mutta ei ikinä niin pahasti, etteikö kuumuutta pääsisi varjoon pakoon. Yleensä yritän ajoittaa lomanikin sillä tavalla, että istuisin pahimman hellekauden ilmastoidussa toimistossa, mutta tänä vuonna pahoin pelkään, että se helle saattaakin osua juuri oman loman ajaksi.

No, joskus näin päin.

Vierailija
16/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on periaatteessa ihan ok, mutta aurinkoa välillä kaipaisin, kun tietää,ettei sitä ole tiedossa taas seuraavaan vuoteen.

Vierailija
17/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä on ollut - mitä nyt viime viikonloppuna meinasi olla tukala. Toivottavasti jatkuu samanlaisena. Kuka muka tykkää pyöriä hikisenä sängyssä? Nyt on saanut nukkua kunnolla ja levätä.

Vierailija
18/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on nyt ollut tosi kylmä. Eikä minua haittaa yhtään koska olen täysin toimintakyvytön helteillä, lisäksi naamani kiiltää ihan sikana rasvasta kuumalla. Enkä todellakaan ole ylipainoinen, vaan päinvastoin.

Vierailija
20/23 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Meillä on ollut poutaa ja noin 20 melkein koko lomani.
Pari hellepäivääkin.

Mutta nautin kyllä jo siitä tiedosta, että ainakin 5 ekaa matkapäivää näyttää +30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi