Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaiset! Mitä pahaa on metrossa?

Vierailija
26.09.2006 |

En ymmärrä miksi osa espoolaisista vasustaa länsimetroa. Mitä haittaa siitä olsi? Itse näen pelkkää hyötyä, tosin en ole espoolainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuplatulli niille, jotka Helsingistä pyrkivät Ikeaan : )

Vierailija:

että asetetaan tietullit kaikille helsinkiläisille, jotka saapuvat Iso omenaan, Selloon, Jumboon, Suomenojalle tai Varistoon shoppaamaan!

Vierailija:

Hyvä vaihtoehto länsimetrolle on riittävän korkea tietulli länsiväylälle Helsinkiin saavuttaessa.

Vierailija
22/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöautoliikenne Helsinkiin tulee lisääntymään, kun matka-ajat pitenevät ja matkat tulevat vaihtoineen epämukaviksi.

Minä olen jopa suhteellisen tyytyväinen Espoon tämän hetkisiin palveluihin, me olemme saaneet päivähoitopaikat jonoista huolimatta suhteellisen helposti, ja terveyskeskuksessakin olemme saaneet hoitoa tarvittaessa.

Mutta metro maksaa, ja jostain nekin rahat on otettava.

Lisäksi, metro edellyttää tiivistä rakentamista, minua säälittää tiettyjen kaupungin osien kohtalo tiiviin rakentamisen seurauksena.

Itse asun alueella, jolla en tule hyödyntämään metroa, käyn autolla töissä, ja teen sen jatkossakin, niin kauan kun lapset ovat pieniä, ja heitä on kuljetettava päiväkotiin, sen jälkeen siirryn käyttämään junaa. Ja autollani en pyri Helsingin keskustaan, vaan käyttäisin sitä puuttuvaa poikittaisliikennettä. Päiväkodilta töihin julkisella menisi nyt 1 h 30 minuuttia autolla 20 minuuttia, tämä per suunta. Mikä on kohtuullinen työmatka?

Uskon muuten, että länsiväylää pitkin keskustaan pyrkii huomattavan paljon autoilijoita Kirkkonummelta, Karjaalta ja Inkoosta, jopa pidemmältäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa yritys korjata tilannetta on tervetullut. Ja sitäpaitsi, osallistuiko Espoo Kampissa sijaitsevan Espoon bussien terminaalin kustannuksiin?

Vierailija
24/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussit ajavat sujuvasti omaa bussikaistaansa pitkin.

Terv. bussilla töissä käyvä espoolainen

Vierailija
25/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan