Nyt loppui kasvissyöjien hyysääminen
Nyt keitti yli näitä kasvis ketjuja lukiessa. En enää ikinä ota yhtäkään kasvissyöjää huomioon tarjoilussa.
Ollaan niin äänekkäitä siitä omasta ruokavaliosta ja vaaditaan erityiskohtelua, mutta ei viitsitä erityiskohdella sekasyöjää.
Meillä oli häissä ihanaa mausteista lihapata, jonka resepti on miehen Espanjasta lähtöisin olevassa suvussa kulkenut jo usean sukupolven. Olin tilannut yhdelle kasvissyöjä kaverilleni kasvisruokaa
mm. Kasvispiirasta, gratiinia ja salaattia, mutta tämä matami valitti koko syönnin ajan, ettei ole tarpeeksi hyvää. Moni muukin maistoi näitä ruokia ja totesi että suussasulavaa. Lisäksi tämä kasvissyöjä isosti valitti ja kommentoi muita pöydässä olevia ihmisiä siitä, että he söivät lihapataa. Ei edes maistanut koko pataa ja silti oli mielipiteet, että hyi ja oksettavan makuista.
Noh aina kun tämä kyseinen kaveri pitää illanistujaisia, grillijuhlia tai muita vastaavia ruoka on kaikki kasvista kasvista kasvista ja mikä pahinta.. täysin maustamatonta sellaista. Kaveri toki maiskuttelee tyytyväisenä, että hyvää on ja suuttuu jos pyytää edes suolaa ja pippuria. Siinä vaiheessa lopetettiin juhlissa käynti, kun kaveri veti verisesti herneen nenään siitä, että otettiin muutama lihapaketti mukaan grilli-iltaisin. Olisimme kypsentäneet ne folio nyyteissä tms suojataksemme grilli mutta ei... Hän kyllä aina kuskata mukanaan kasvisruokia joka paikkaan, vaikka kasvistakin olisi tarjolla.
Minulle riitti. Jos ei sekaruoka kelpaa niin ei tarvitse ilmestyä paikalle.
Kommentit (24)
Ahaa,noh noh -tyyppi on tullut provoamaan,tällä kertaa kasvissyönnistä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:56"]Joo kasvissyöjät on hankalia. Meilläkin on sellaisia tuttavapiirissä ja kun he tulivat meille juhliin olin heitä varten varta vasten laittanut kasvislaatikkoa mutta ei kun he halusivatkin sillä kertaa syödä sitä meidän liharuokaa! Silloin mua kyllä todella suututti. Ensin mainostavat sitä kasvisruokavaliotaan mutta tosipaikan tullen se ei sitten kelpaakaan. Joo, en kutsunut niitä enää vähään aikaan.
[/quote]Siinä tapauksessa ei ole kyse kasvissyöjästä vaan sekasyöjästä
Milloin syömisestä oikeesti tuli näin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:24"]
Nyt keitti yli näitä kasvis ketjuja lukiessa. En enää ikinä ota yhtäkään kasvissyöjää huomioon tarjoilussa. Ollaan niin äänekkäitä siitä omasta ruokavaliosta ja vaaditaan erityiskohtelua, mutta ei viitsitä erityiskohdella sekasyöjää. Meillä oli häissä ihanaa mausteista lihapata, jonka resepti on miehen Espanjasta lähtöisin olevassa suvussa kulkenut jo usean sukupolven. Olin tilannut yhdelle kasvissyöjä kaverilleni kasvisruokaa mm. Kasvispiirasta, gratiinia ja salaattia, mutta tämä matami valitti koko syönnin ajan, ettei ole tarpeeksi hyvää. Moni muukin maistoi näitä ruokia ja totesi että suussasulavaa. Lisäksi tämä kasvissyöjä isosti valitti ja kommentoi muita pöydässä olevia ihmisiä siitä, että he söivät lihapataa. Ei edes maistanut koko pataa ja silti oli mielipiteet, että hyi ja oksettavan makuista. Noh aina kun tämä kyseinen kaveri pitää illanistujaisia, grillijuhlia tai muita vastaavia ruoka on kaikki kasvista kasvista kasvista ja mikä pahinta.. täysin maustamatonta sellaista. Kaveri toki maiskuttelee tyytyväisenä, että hyvää on ja suuttuu jos pyytää edes suolaa ja pippuria. Siinä vaiheessa lopetettiin juhlissa käynti, kun kaveri veti verisesti herneen nenään siitä, että otettiin muutama lihapaketti mukaan grilli-iltaisin. Olisimme kypsentäneet ne folio nyyteissä tms suojataksemme grilli mutta ei... Hän kyllä aina kuskata mukanaan kasvisruokia joka paikkaan, vaikka kasvistakin olisi tarjolla. Minulle riitti. Jos ei sekaruoka kelpaa niin ei tarvitse ilmestyä paikalle.
[/quote]
Folionyytti on yhdyssana. Kuulostaa höpö höpöltä.