Alhaisesti koulutettu mies,
lötääkö koskaan rakkautta? Vakava 34M, ei keskustelutaitoa, kirjoitus täynnä kirjoitusvirheitä, kapea elämänkatsomus, kiltti hyvä, hellä, mukava.... Elää vuokralla, työtön. Etsii Suomi24 ja ja Iskurista. Haluaa istua kynttilänvalossa ja pitää kädestä kiinni. Puhumista ei juurikaan.... Salkkarit ja Putous, Suomen Surkein kuski ja Latela lempiohjelmia. Ajaa Avensiksella jossa Hella lisävalot.
Pohjois-Karjalasta. Onko mitään mahdollisuuksia löytää nainen? Sanokaa rehellisesti. Ystävän vuoksi.
Kommentit (12)
Jos sulla kuitenkin on jotain töitä, niin saatat jonkun amislompakkoloisen saada.
Puhetta pitää kuitenkin olla edes vähän.
Kiinnostaisko sua tämä mies? Annatko sähköpostiosoitetta?
Valitettavasti naisille riittää 10 ottajaa siinä missä miehille 3.
Mulla kiinnostus lopahti noiden tv-ohjelmien kohdalla.
Kirjoitusvirheet ja kapea elämänkatsomus... Noiden perusteella ei sopisi minulle. Vuokralla asuminen ja työttömyys OK, kunhan ei isompia elämänhallintaongelmia. Puhumattomuus paha ongelma.
Mutta onhan sitä varmaan saman henkisiä naisiakin kuin tuo kuvailemasi mies.
"kaikki naiset käyvät korkea koulua ja käyvät spinngiki tunneilla ja heillä on kaksi koiraa ja heillä ei ole aikaa pari suhteelle"
Ole ap ja auttakaa nyt saatana naiset!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:36"]
Valitettavasti naisille riittää 10 ottajaa siinä missä miehille 3.
[/quote]
Miehen logiikkaa. Kun sukupuolet jakaantuvat maailmassa jokseenkin 50/50.
Pitsa ja makkara lempiruokia, ei halua olla yksin. Tehdään kaikki yhdessä.
AP
On mahdollista löytää :) työttömyys ei ainakaan häiritse, itse hain nimenomaan työtöntä miestä jolla olisi aikaa minulle.