Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisesta suuntautumisesta voi olla varma vasta 25-vuotiaana.

Vierailija
10.07.2015 |

Tieteellinen tosiasia. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvä.. Täytän 25 kahden kuukauden päästä. Saankohan mä jonkun maagisen herätyksen yhtäkkiä? KAPPAS KAPPAS ET OLEKAAN ASEKSUAALI VAIKKA NIIN OLET LUULLUT KYMMENEN VUOTTA. OLETKIN OIKEASTI BISSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:22"]

No selvä.. Täytän 25 kahden kuukauden päästä. Saankohan mä jonkun maagisen herätyksen yhtäkkiä? KAPPAS KAPPAS ET OLEKAAN ASEKSUAALI VAIKKA NIIN OLET LUULLUT KYMMENEN VUOTTA. OLETKIN OIKEASTI BISSE

[/quote]

Ei kun sä olet tietysti aktiivinen heteroseksuaali. Kaikki muuhan on vaan kokeilua.

Vierailija
4/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:22"]

[/quote]

Ei kun sä olet tietysti aktiivinen heteroseksuaali. Kaikki muuhan on vaan kokeilua.
[/quote]
No siis tähän mä voin sanoa että mä olen kyllä kokeillut seksiä sekä miehen, naisen että transsukupuolisenkin kanssa, ihan siltä varalta jos sattuisinki tykkäämään. En tykänny.

Vierailija
5/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:22"] No selvä.. Täytän 25 kahden kuukauden päästä. Saankohan mä jonkun maagisen herätyksen yhtäkkiä? KAPPAS KAPPAS ET OLEKAAN ASEKSUAALI VAIKKA NIIN OLET LUULLUT KYMMENEN VUOTTA. OLETKIN OIKEASTI BISSE [/quote] Ei kun sä olet tietysti aktiivinen heteroseksuaali. Kaikki muuhan on vaan kokeilua. [/quote] No siis tähän mä voin sanoa että mä olen kyllä kokeillut seksiä sekä miehen, naisen että transsukupuolisenkin kanssa, ihan siltä varalta jos sattuisinki tykkäämään. En tykänny.

[/quote]

Ap:n mukaan et voi tietää ennen kuin olet 25.

Vierailija
6/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

Ainakin kolmelta ihmiseltä meni vissiin huumori ohi.

Vierailija
7/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lähde olis tietty kiva. Ihan vaikka joku oikea tutkimus, eikä linkki aapeen kotisivuille.

Vierailija
8/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh!

Vierailija
9/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan kyseenalaista, kun nuori sanoo olevansa hetero. Jos sanookin olevansa homo/lesbo/bi/joku muu, niin SITÄHÄN ei voi tietää, vaikka kuinka varma olisi. Hohhoi...

Vierailija
10/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:19"]Tieteellinen tosiasia. 
[/quote]
En usko tuohon, miten niin 25 vuotiaana. Tiedän ihmisiä jotka tuossa iässä ovat lisääntyneet ja jotkut jopa perheen perustaneet, mutta vasta myöhemmin ovat alkaneet homoiksi.
Joskus muonoin kun oli rikollista homoilla, niin tämän ymmärtäisin että tekee seksuaalistakutsumudtaan kohtaan väärin. Mutta nykyään tällsista ei pitäisi tapahtua jos ihminen tietäisi jo 25 vuotiaana mitä tahtoo.

Vierailija
11/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS!  :D  :D

Vierailija
12/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kyllä sitä voi myöhemminkin olla kokeiluja tai seksuaalisuus muuttua kokonaan, voi huomatakin olevansa heteron sijasta bi tms. Jotkut taas ovat täysin varmoja seksuaalisuudestaan jo nuorena. Vaikka aivot kehittyvätkin 25-vuotiaaksi niin ei ihminen ole koskaan valmis ja voi muuttua ja kehittyä vanhempanakin.

Vierailija
13/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, jossa toisest ketjusta tehty virhepäätelmä ja vielä erotettu kontekstistaan. Ens kerralla sit parempi yritys, eiks yeah, ap?

Ihmisen seksuaalisuus muovautuu voimakkaasti teini-iässä. Tuossa iässä on normaalia olla hämmentynyt omasta seksuaalisuudestaan ja epävarma omasta suuntautumisestaan. Ihmisen seksuaalisuus ei koskaan jämähdä staattiseksi, vaan on muovautuu läpi elämän. Tämä on se tieteellinen tosiasia, ei ap:n typerä provo.

Aivot ovat ihmisten tärkein sukupuolielin ja aivot kehittyvät voimakkaasti n. 25 vuotiaaksi asti. Tämä ei tarkoita, että seksuaalisuus varmistuu tasan 25-vuotissyntymäpäivänä. Seksuaalisuus on hyvin ailahteleva ja kontrolloimaton asia, se ei ole mikäään kiveen kirjoitettu ominaisuus.

Vierailija
14/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:55"]

Huono provo, jossa toisest ketjusta tehty virhepäätelmä ja vielä erotettu kontekstistaan. Ens kerralla sit parempi yritys, eiks yeah, ap?

Ihmisen seksuaalisuus muovautuu voimakkaasti teini-iässä. Tuossa iässä on normaalia olla hämmentynyt omasta seksuaalisuudestaan ja epävarma omasta suuntautumisestaan. Ihmisen seksuaalisuus ei koskaan jämähdä staattiseksi, vaan on muovautuu läpi elämän. Tämä on se tieteellinen tosiasia, ei ap:n typerä provo.

Aivot ovat ihmisten tärkein sukupuolielin ja aivot kehittyvät voimakkaasti n. 25 vuotiaaksi asti. Tämä ei tarkoita, että seksuaalisuus varmistuu tasan 25-vuotissyntymäpäivänä. Seksuaalisuus on hyvin ailahteleva ja kontrolloimaton asia, se ei ole mikäään kiveen kirjoitettu ominaisuus.

[/quote]Jos 20-vuotias sanoo olevansa homoseksuaali, millä tavalla se on eri asia kuin jos 25-vuotias sanoisi niin? Mielestäni mahdollinen muutos on yhtä todennäköinen kummassakin tapauksessa juuri siksi, että seksuaalisuus muovautuu läpi elämän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä