Terättömiä vetoketjullisia yöpukuja
kaipaan koossa 86cm. Mistä netistä tai pääkaupunkiseudulta löytää? Kappahlissa on jotain, mutta koko 86/92 on hurjan iso verrattuna nyt vielä just mahtuvaan 74/80 kokoon. Neppariyöpuvuissa menee hermot!
Kommentit (4)
Tutalla on vetoketjullinen, terätön kokohaalari, joka meillä on yöpukuna. Tosin menisi se päivälläkin. Terättömiä versioita olen hankkinut Citymarketista. Muistaakseni esim. Prismassa on vain terällisiä.
Polarn o Pyretistä löytyy. Meillä käytössä 80 tällä hetkellä 80 cm ja on tosi miellyttävää ja pehmeää paksua puuvillaa. Vetska avautuu aika pitkälle toiseen lahkeeseen. Hinta muistaakseni vajaa pari kymppiä. Tällä hetkellä oli kahta värikästä mielestäni unisex -kuosia.
Mulla muuten samat kriteerit yökkäreille :) Varsinkin selästä napitettavat ovat ihan karseita...
Merkillä tai värillä ei ole niin väliä, kun on yöpuku kysymyksessä. Pääasia, että on käytännöllinen. Siis cittariin ja Kamppiin!
Eikö muilla ole samaa " ongelmaa" ? Mun mielestä nepparilliset yöpuvut(napitettavaa kaulasta varpaisiin ja hyvässä lykyssä vielä haaratkin auki..) ovat tosi epäkäytännöllisiä!