Miten kertoa poliisimiehelleni viruneensa vuosia virolaisessa vankilassa?
Kommentit (15)
Poliisit tarkistavat panojensa taustat. Aina.
Pahempi juttu tuossa on varmaan on asian salaaminen. Mistä sait tuomion?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:51"]
Pahempi juttu tuossa on varmaan on asian salaaminen. Mistä sait tuomion?
[/quote]
Olen kyllä ollut aikeissa kertoa, mutta se ei vain ole kovin helppoa. Pahoinpitelyistä ja huumerikoksista istuin. Ap
Siellä oli varmasti tosi rattoisaa! Tästä tuli mieleen yksi etäisesti tuntemani pariskunta, jonka naisosapuoli seurusteli vuosia huumeidenkäyttäjän kanssa, joka sitten myöhemmin kuolikin huumeisiin. Nyt hän on naimisissa poliisin kanssa. Mutta tämä nainen on itse kunnollisuuden perikuva kaikin tavoin, ei pahaa sanottavaa hänestä.
Tulee hakematta mieleen tämänpäiväinen "provo-ohje-ketju".
Poliisi ei seukkaa huumetyypin kanssa. Ellei sulhosi ole pitkähkössä tutkintavankeudessa tällä hetkellä? Lopeta noi höpinät, keksi muuta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:55"]Siellä oli varmasti tosi rattoisaa! Tästä tuli mieleen yksi etäisesti tuntemani pariskunta, jonka naisosapuoli seurusteli vuosia huumeidenkäyttäjän kanssa, joka sitten myöhemmin kuolikin huumeisiin. Nyt hän on naimisissa poliisin kanssa. Mutta tämä nainen on itse kunnollisuuden perikuva kaikin tavoin, ei pahaa sanottavaa hänestä.
[/quote]
Hyi, likanen lumppu
Jaa että poliisit kiertäisivät huumeet kaukaa? Älkää olko noin lapsellisia! Miettikää vaikka Aarniota. Ihan samanlaisia poliisit ovat kuin muutkin. Joukkoon mahtuu kaikenlaisia. Olen varma että ap:n mieskin on muutaman pahoinpitelyn hoidellut ihan työssään.
Onko kaikissa Viron vankiloissa yhtä huonot olot kuin Patareissa? Siinä tapauksessa ymmärrän enemmän kuin hyvin virolaisia, jotka tulevat Suomeen tekemään rikoksia. Eihän suomalainen (avo)vankila edes tunnu rangaistukselta jos sitä vaikka vertaa keskimääräisen virolaisen työttömän elämään rauniotalossa perunankuoria syöden (kun toimeentulotukea ei parhaimmillaankaan saa kuin 70 euroa kuussa).
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:15"]kun toimeentulotukea ei parhaimmillaankaan saa kuin 70 euroa kuussa
[/quote]
:O No sittenhän suorastaan kannattaa yrittää päästä suomalaiseen vankilaan.
"Oi mieheni istuin vuosia virolaisessa vankilassa"
Noin.
Pantiinko sinua siellä? Kuuleman mukaan on yleistä, että virolaisen naisvankilan vartijat tienaavat noin 400-500 euron kuukausipalkkansa päälle ylimääräistä viemällä maksusta naisvankeja miesvankilan vankien pantaviksi.
Armas... sa oled vist imetlenud, kuidas ma räägin vabalt eesti keelt....