Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on ihan erilainen ystävä kuin itse?

Vierailija
23.02.2022 |

Mä olin hyvä koulussa. Kaverilla oli oppimisvaikeuksia. Meidän ystävyyteen kuului paljon sitä, että autoin kaveria läksyissä, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan. Kaveri on näppärä käsistään, minä onneton. Kaveri on huolellinen ja tämä varmasti auttoi oppimisvaikeuksista huolimatta. Minä olen hajamielinen ja unohtelen, siksi sain koulustakin huonompia. Matikan opettaja (lukion pitkä) paasasi mulle "osaat kaiken mutta sä teet ihan liikaa huolimattomuusvirheitä". Kirjoitin ceen....Kaveri on nätti, minä sellanen perushiirulainen, en tosin nyt rumakaan. Kaveri tykkää muodista ja on tarkka mitä päälleen laittaa. Mulle riittää vaan jotkut siistit vaatteet.

Eli ollaan monessa asiassa kuin yö ja päivä, mutta ystävyys on kestänyt vuosikymmeniä, siitä asti kun opettaja laittoi kaverin koulussa viereeni istumaan - mulla oli siinä tyhjä paikka, kun aiempi vieruskaveri oli joitain kuukausia aiemmin muuttanut pois. Yhteistä meillä on kuitenkin eläinrakkaus ja luontoarvot. Eli yhdessä käytiin lenkillä, marjassa, retkillä jne. Mennyt aikamuoto, koska juuri nyt meitä erottaa 400 kilometriä.

Voi kuulostaa oudolta, mutta tämän kaverin kanssa on juteltu paljon syvällisempiä asioita kuin koulutettujen, eikä me juoruilla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ettei välillänne ole vuosien aikana tullut kateutta.

Varmaan huomaatkin nyt vuosien jälkeen, että eri asiat ovat tulleet esille erilaisuudessa eri aikoina. Kun opiskellaan ja haetaan jatko-opiskelupaikkaa, matemaattisia kykyjä usein tarvitaan. Ulkonäkö tuntuu tärkeältä juuri pari-kolmekymppisenä, jne.

Oma ystäväni jäi matkalle, kun itse lähdin pienemmältä paikkakunnalta opiskelemaan ja toinen perusti perheen. Joskus muistelen häntä, mutta entiset ystäväni alkoivat käyttäytymään itseäni kohtaan ikävästi ja yksi jopa myönsi kateutensa elämääni (jossa on ollut haasteita kyllä, mutta erilaisia eri elämänvalinnoilla) niin ei vaan ollut enää kiva tavata heitä, kun kyläpaikkojakin oli paljon, kuten isovanhemmilla ja sisaruksilla käynti jne.

Halaa ystävääsi. Pitkät ystävyyssuhteet lapsuudesta, jotka ovat kestäneet aikaa niin ovat erityisiä. 💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän