Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, noikin on joskus tehneet "sitä"

Vierailija
10.07.2015 |

Käykö teillä joskus mielessä, kun näette kaikenlaisia pariskuntia perheineen kuljeskelemassa, että miten tuo on voinut olla ton kanssa sillai? Siis välillä on niin etovia puolisoita, että ei voi kuin ihmetellä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mutta ihmisiä on niin monenlaisia, ei ulkonäkö aina ole se kriteeri, minkä takia on jonkun kanssa sillai. Esim. mun mieheni on kalju ja laiha, ja jonkun kriteereillä ruma, mutta aivan ihana luonne ja hillitön meisseli (jota en tietenkään silloin aluksi tiennyt).

Vierailija
2/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa varsinkin kun näkee iäkkäämpiä pariskuntia, että nuokin ne ovat joskus köyrineet ja mahdollisesti köyrivät vieläkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! Eräs sukulaiseni kertoi sukujuhlissa odottavansa lasta. Muut onnittelivat tulevasta vauvasta ja minä ajattelin pienessä likaisessa mielessäni, että tuo ja se ällöttävä haiseva miehensä ovat panneet.

Vierailija
4/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin ajattelette. Ehkäpä mietitte sitäkin, että hyi, tuokin käy vessassa... ja tuo... ja tuo....

Vierailija
5/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:23"]Kaikkea tekin ajattelette. Ehkäpä mietitte sitäkin, että hyi, tuokin käy vessassa... ja tuo... ja tuo....
[/quote]
Minä mietin. :D on ilahduttavaa ajatella, että toikin varmaan on joskus pieraissut. Varsinkin niiden kauneimpien ihmisten kohdalla.

Vierailija
6/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tästä lähtien ajatella, että lapset on saatu aikaan klinikalla, jos ajatus "rumien" ihmisten seksistä niin ällöttää.

Vierailija
7/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä viheliäistä joutua ajattelemaan että tuokin akka tuossa on hetki sitten sorkkinut persereikäänsä sormineen ja nyt täällä astelee ihmisten ilmoilla vailla häpeän tunnetta. Ja tietysti nämä hyypiöpariskunnat joilla lapsia ja siis pakon edessä ovat suorittaneet sukupuoliyhdynnän. Mietin usein miltä sekin on näyttänyt: onko tantta voihkinut kiimaisesti ja onko hyypiö pannut tanttaa takaapäin.

Vierailija
8/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ajattelen. Varsinkin jos vastaan tulee halvasti pukeutuneita plösöjä naisia, joiden hiukset on omituisesti ihan itse värjätty ja näiden kedon kukkasten lähellä kulkee joku vankilatyypin näköinen tatuoitu hintelä lippalakkipäinen "mies" vanavedessään pari räkänokkaista rumasti puettua näsäviisasta kakaraa. Kyllä jokaiselle näköjään ottajia löytyy ja kelpaa vielä sänkyynkin. Ei siis hätää av:n sinkut kunhan ette vain nosta rimaa liian korkealle niin petipuuhiin löytyy aina joku.

Vierailija
9/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aina mietin. Jälkikasvu on myös todiste siitä, että seksiä on harrastettu. Itse en tuon takia lapsia ole hankkinut, ettei kukaan vain pääse ajattelemaan munun harrastaneen seksiä.

Vierailija
10/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Monesti hämmästyttää ja kummastuttaa että kaikenlaiset ne sitä seksiäkin saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi