Kävin kylässä lukion jälkeen kotiäidiksi jääneen luokkatoverini luona
Pihalla arviolta vuoden 2005-2010 bensa-auto. Televisio pieni eli 32-42 tuumainen. Kahvi jota minulle tarjoiltiin oli Kultakatriinaa. Meillä puolestaan yhteensä 12 ooo euron kuukausitulot. Pihalla yli 40 000 Audi. Jatkoin lukiosta suoraan korkeakouluun(AMK)
Kommentit (35)
Kiva vaihteeksi nauraa.( On niin tyhmä aloitus)
Elämä on niin synkkää.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi lienee onnellisempi?
No sitä tuskin tarvitsee mittiä
ap
Eipä koulut susta fiksumpaa tehneet.
Sen verran on kirjoitusvirheitä aloituksessa ja myöhemmissä vastauksissa, että on helppo ymmärtää, että tälläkin kertaa voiton vei se kaveri, jolla käytiin kylässä.
Tarkistiko ap. Audin omistajatiedot? Ei kai omistaja ollut sittenkin rahoitusyhtiö?
Voi hyvänen aika tätäkin aloitusta :D mäkin sain lapsia heti lukion jälkeen. Lähdin opiskeleen sit vähän myöhemmin. Oon onnellinen lapsista ja siitä parkkihallissa olevasta vuoden 07 pösöstä :DD Valmistun ehkä joskus 30-vuotiaana. Ei haittaa :)
Miten et osaa telkun kokoa sanoa tarkemmin? 32" ja 42" ero on ihan jäätävä
Hyvä yritys, hauska. 3+/5
"AMK" on ammattikoulu, yliopisto on oikea korkeakoulu.
42 tuumainen televisio ei ole minusta pieni.
Muakin nauratti toi AMK :D kaiken huippu jos ap ois vielä joku trade :DD
Otan tämänkin tosissani ja keskikokoisen pohjanmaalaisen pellon verran herneitä nekkuun. Olenhan av-mamma.
Me olemme mieheni kanssa myös käyneet AMK ja palkat yhteensä 5500€ kuussa 🙃 ei ole autoa, eikä edes kahvinkeitintä ja olohuoneessa on 42 tuuman TV. Eipä se korkeakoulututkinto hyvää palkkaa takaa.
Omg meillä on 42" telkku ja skoda pihassa vaikka menin yliopistoon suoraan lukiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi lienee onnellisempi?
Tärkein kysymys, kumpi kuluttaa vähemmän? Ap näkee koulutuksen mahdollisuutena päästä kuluttamaan enemmän, vaikka pitäisi olla se fiksumpi ja ajan hermolla oleva tieostava maailman pelastaja.
Veikkaan että mun lukion jälkeen kotiäidiksi jääneellä kaverilla on isompi tv kuin meillä vaikka olen käynyt korkeakoulun (yliopisto) ja se kaveri on nykyisin lähihoitaja. Melkein kenellä vaan on, minua ei vaan kiinnosta jotkut isot telkut (eikä kyllä todellakaan myöskään jollain audeilla brassailut).
No mikä harmittaa? Lapsettomuus?