Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kerta kun käytän melatomiinia niin näen outoja unia

Vierailija
22.02.2022 |

vai onko ne hallusinaatioita jotka aiheutuvat valkoisen miehen ihmelääkkeestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sellaisia ahdistavia.

Vierailija
2/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sellaisia ahdistavia.

Mä näen todellisuudessa tapahtuneista asioista sellaisia versioita unessani joissa epäonnistun tekemisissäni taikka asiat ovat minulle mahdottomia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mulla sama. Ja nukun muutenkin todella levottomasti ja huonosti jos otan melatoniinia

Vierailija
4/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen unet voimakkaampina, jos melatoniinia otan.

Vierailija
5/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja ovat todentuntuisia unia.

Vierailija
6/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapiinista näin sarjamurhaajaunia.

Vierailija
7/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniinia kannattaa ottaa aluksi pieni annos ja pari tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Jos sitä ottaa paljon ja liian myöhään, tulee levottomia painajaisia. 

Ei siitä ole kaikille muutenkaan apua. 

Vierailija
8/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini on aivan tavallinen, ihmisessä itsessäänki oleva aine.

Ei se aiheuta mitään huonoja eikä painajaisunia.

Tuota samaa ainetta erittyy ihmisessä itsessäänkin jatkuvasti.

Vierailija
9/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ja kaiken lisäksi seuraavana päivänä oli usein kauhea epätodellinen olo ja aloin saada paniikkikohtauksia. Luulin, että olen tulossa hulluksi kunnes lopetin melatoniinin käytön ja paniikkihäiriötkin loppuivat.

Vierailija
10/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin saattaa käydä vain silloin, jos ottaa sitä liian suurina annoksina,  muutoin se täysin ok valmiste.

Tosin ei auta yhtään mitään kroonisesta unettomuudesta kärsivä.

Sehän on pimeähormoni joka auttaa unen saamiseen, ei sillä ole mitään muita vaikutuksia.

Kun sitä pimeä hormonia saa hiukan enemmän kuin mitä elimistö erittää, niin elimistö asettuu tilaan että on yö, ja ihminen saattaa nukahtaa.

Vierailija
11/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihme unia ilmanki. Näin että vanhempani oli polttamassa sidotun henkilön elävänä ja otin lapset pois ja yritin paeta talosta.

Toine pyöräilin eksyneenä pilkopimeässä ja en nähnyt mitään edessäni muita kun demoneita.

Vierailija
12/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ, teidän oma nelatoniinin tuotanto lakkaa ja olette loputtomassa kierteessä. Pankaa silmät kiinni ja nukkukaa älkääkä puuhailko niiden puhelintenne kanssa pitkin iltaa. Ihmiben ei pysty olemaan hereillä 48 tuntia kauempaa, joten kyllä se nukkumatti tulee. Lisäksi kunnon nainti auttaa nukahtamaan, joten LOPETTAKKAA PIHTAAMINEN niin se uni tulee.

Vierailija
13/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ, teidän oma nelatoniinin tuotanto lakkaa ja olette loputtomassa kierteessä. Pankaa silmät kiinni ja nukkukaa älkääkä puuhailko niiden puhelintenne kanssa pitkin iltaa. Ihmiben ei pysty olemaan hereillä 48 tuntia kauempaa, joten kyllä se nukkumatti tulee. Lisäksi kunnon nainti auttaa nukahtamaan, joten LOPETTAKKAA PIHTAAMINEN niin se uni tulee.

Ei mun kissat tykkää jos nain niitä vaan ne repii multa vehkeen irti ja hakkaa sillä mut kuoliaaksi.

Vierailija
14/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorilla näkee levollisia unia. Ainakin mulla näin.

Vierailija
15/16 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini aiheuttaa mulle kunnon hallusinaatioita ennen nukahtamista. Se myös pahentaa levottomia jalkoja, joten en sitä enää käytä. Melatoniini ei muutenkaan sovi autoimmuunisairaille. Koskee yllättävän suurta joukkoa melatoniinin käyttäjiä.

Vierailija
16/16 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt vähän ajan ottanut sekä murusen mirtazapinia ja melatoniinia. Jo yö on mennäkseen persiilleen, niin se menee. Tuossa oli kaksi yötä kun nukuin vain muutaman tunnin sitten "kukkuu - kukku" koko loppu yö.

Edellisyönä näin unta, että mun kroppa oli täynnä vesikelloja.

Levottomimman unet näkee yleensä kun on selällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi