Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moccamaster ei nosta vettä - apua!

Vierailija
22.02.2022 |

Moccamaster ruksuttaa, mutta vesi ei nouse putkeen ja kannuun. Mikä neuvoksi? Haluaisinkin yrittää jotenkin korjata sen!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitruunahapolla säännöllinen puhdistus ja ei koskaan kahvipannulla vettä vesisäiliöön. Kalkkipitoinen vesi voi myös olla syynä. 

Etikka on parempi puhdistaja.

Etiika ei sovi ollenkaan Moccamasteriin. Se vaahtosi niin että pelkäsin räjähtää koko laite. Mieluummin marketin kalkinpoistajaa. 15%fosforihappoa + 5% sitruunahappoa.

Vierailija
42/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistapa lukeeko siinä Moccamaster vai Mocamaster?

T: Urpo

Mielensäpahoittaja sanoi sitä Mokkamaisteriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitruunahapolla säännöllinen puhdistus ja ei koskaan kahvipannulla vettä vesisäiliöön. Kalkkipitoinen vesi voi myös olla syynä. 

Etikka on parempi puhdistaja.

Etiika ei sovi ollenkaan Moccamasteriin. Se vaahtosi niin että pelkäsin räjähtää koko laite. Mieluummin marketin kalkinpoistajaa. 15%fosforihappoa + 5% sitruunahappoa.

Sopii se oikein hyvin, mutta et kai sinä täyttänyt koko säiliöitä etikalla? Itse käytän lorauksen vesipannulliseen eli varmaan alle puoli desiä ja annan seisoa valumisen puolivälissä puolen tuntia. Sitten valutus loppuun ja sen jälkeen valutan kaksi tai kolme pannullista puhdasta vettä. Näin olen toiminut jo vuosikymmeniä vaikka millä keittimillä, myös nykyisellä Moccamasterilla.

Vierailija
44/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uusi piiputti eikä nostanut vettä. Korjasivat takuuseen . Juotos oli vain irti. Takuu 5 v

Vierailija
45/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi puuttuu?

Tunnustan. Näin mulle kävi kerran.

Vierailija
46/46 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Neccemaster