Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!!!!!!!!!!!!!!! Häihin EI OLE PAKKO mennä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10.07.2015 |

Eli jos se 200 € on todellakin liian kova vaatimus teille, niin vastatkaa kielteisesti hääkutsuun. Ei tarvitse netissä koko maailmalle kuuluttaa omaa persaukisuuttaan.

Ihan hyvä, että ne jäävät kotiin, jotka olisivat vain tulleet syömään, ryyppäämään ja rellestämään nuoren hääparin kustannuksella. Kyllä niitä häävieraita silti riittää.

200 € ei todellakana ole paha summa tänä päivänä, varsinkaan jo lasketaan perheenjäsentä kohti.

Häihin pistetään nykyään yhä enemmän ja enemmän rahaa ja siksi osa kuluista pitää maksattaa vierailla. Ilmaista lounasta kun ei ole!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos uusia aloituksia tästä aiheesta enää.

Vierailija
2/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????? EI HÄIDEN OLE TARKOITUS TOIMIA RAHA-AUTOMAATTINA NUORELLE PARILLE ??????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Justiina löysi tiensä tännekin puolustelemaan?

Vierailija
4/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaa mieltä kunnes luin kaksi viimeistä lausetta.

Vierailija
5/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:41"]?????????? EI HÄIDEN OLE TARKOITUS TOIMIA RAHA-AUTOMAATTINA NUORELLE PARILLE ??????????
[/quote]

Mutta vanhalle parille kyllä?

Vierailija
6/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo persaukinen, mutta en silti maksais lahjasta tollasta summaa. Ja eikös tämä aihe ole jo loppuun käsitelty?

Vierailija
7/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei hääparilla ole varaa ruokkia 150 vierasta, niin sitten pidetään pienemmät häät. Viime vuonna oli kahdet häät, joissa molemmissa kuuluimme miehen kanssa polttariporukkaan. Keskimäärin yhdet polttarit maksoi 80 e ja itse jouduin ostamaan kahdet mekot itse juhlia varten, n. 80 e/ kpl. Lahjarahaa tasapuolisesti kummallekkin parille 100 e. Yhteensä kesäaikaan meillä meni näihin juhlamenoihin 680 e!! Ja ottaen huomioon minun olleen opiskelija tuolloin... Eli 200 e lahjarahaa on mielestäni runsaskätistä, satanenkin riittää pariskunnalta.

Vierailija
8/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:43"]Olin samaa mieltä kunnes luin kaksi viimeistä lausetta.

[/quote]

Tämä. Lahja annetaan antamisen ilosta, ei velvoitteesta.

Vierailija
9/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut että häissä juhlitaan kahta rakastunutta, jotka saavat toisensa. Enpä tiennyt että häät on joku tilaisuus jossa tarkoitus on vastavuoroisuus. Onhan lahja kohtelias ele, mutta ihan oikeasti ei minullakaan 3 lapsen yksinhuoltajalla, olisi varaa mennä mihinkään häihin jos 200€ pitäisi joka lahjaan laittaa. Sain juuri kutsun häihin, jossa lahjaksi oli toivottu vain saapuminen paikalle. Enkä edes usko että että tämä kyseinen Justiina olisi valmis laittamaan pikkuserkun häälahjaan 200€...

Vierailija
10/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa että ilmaista lounasta ei ole, mutta häiden lounaan kustannukset maksaa kyllä hääpari, ei vieraat.