Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut 59-vuotiaaseen mieheen

Vierailija
09.07.2015 |

Itse olen alle 30-vuotias nainen ja olen suunnattoman ihastunut minua yli tuplasti vanhempaan mieheen. Ollaan kavereina juteltu paljon (enimmäkseen netissä, mutta myös tavattu) ja pidin juttelua harmittomana, koska en uskonut, että voisin ihastua näin vanhaan mieheen. Toisin kuitenkin kävi. Hänen jutuistaan ei mitenkään välity hänen ikänsä. Meillä on samoja kiinnostuksenkohteita ja hän on suunnattoman avarakatseinen, hauska ja älykäs ja pysyy ajan hermolla (tunnen ihmisiä, jotka jo paljon nuorempana käyttävät ikäänsä tekosyynä henkiseen laiskuuteen).

Mielestäni on myös hurjan söpö (toki tiedän, että rakkaus sokaisee) ja hänen äänensä vie minulta jalat alta... Kysymys kuuluukin, voisikohan hän olla millään tavalla kiinnostunut minusta? Hänellä itsellään on minua vanhempi poika, joten näkeeköhän hän minut ennen kaikkea vain lapsena? Pelkään, että nolaan itseni, jos avaudun tunteistani, koska en halua misään nimessä menettää häntä ystävänä. Toisaalta, jos tunteeni saavat vastakaikua, onko tässä silti mitään järkeä, kun kerran ikäeroa on aivan liikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko noin vanhalla edes enää?

Vierailija
2/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli tuplasti? Laske uudelleen.

Vierailija
4/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:55"]Yli tuplasti? Laske uudelleen.
[/quote]
Luepa uudelleen: alle 30 v, ei kerro paljonko alle

Vierailija
5/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu tosiaan tuo ikäero moneen kertaan ja aina tulos yhtä lohduton... Olen 28 nyt.

Ahdistaa, kun mies pyörii koko ajan mielessä, eikä mihinkään pysty keskittymään. Tilannetta ei helpota yhtään se, että ollaan kummatkin varattuja. Toisaalta ehkä se on hyväkin juttu, koska olen melko varma, että tuon takia en tule möläyttelemään mitään tyhmää, koska en halua pilata kummankaan suhdetta...

Vierailija
6/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis AP.