Kiinnostaisiko saada 150 € pienellä vaivalla?
Moro, mulla on pieni ongelma. Tiedän keinon kuin jokainen teistä voisi tienata n. 150-300 € pienellä vaivalla ihan laillisesti ja ilman että se on joku petos netin kautta - siihen tarvitsee vain tietokoneen ja nettiyhteyden. Aikaa menisi ehkä noin 2 tuntia. MUTTA: Haluaisin myydä tämän idean ja hyvän keinon. Ongelma on että jokainen voi tehdä sen jos kerran on ymmärtänyt miten se toimii. Ei se loppupeleissä vaikea ole, mutta tätä idea ei varmasti monet ole vielä keksinyt. Toinen ongelma on että ihmiset on aina vähän ennakkoluulosia ja tämä "temppu" toimii vain kerran. Eli sitä ei voi tehdä jatkuvasti. Se on vain kertaluonteinen... Mua ärsyttää että en keksi miten saisin myytyä tätä idea? Ihmiset ei osta mitään jos he eivät tiedä he ostavat ja jos kerron miten se toimii niin he eivät enää tarvitse ostaa... Perkele sanon minä!
Kommentit (12)
Tampereelle mieluummin, tarvitsee vain kerran pysähtyä Orituvalla
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"]
[/quote]
Ei lisättävää.
Taisit paljastaa temppusi jo ilmaiseksi, mutta ikävä kyllä se on niin typerä, että tuskin toimii keneenkään jolla on vähintään normaali ÄO.
[/quote]
Miten niin? Etkö usko että on ihan laillinen temppu olemassa millä voi tienata 150 € pienellä vaivalla? Just sitä tarkoitan. Alapeukkuja sataa vaikka ei kukaan tiedä mikä mun idea on...
Sun idea on se, että pyydät ihmisiä maksamaan 150 eur tilillesi ja lupaat sen jälkeen paljastaa keinon tehdä rahaa. Hupsuilta maksun saatuasi vinkkaat, että hyvä tapa tienata on pyytää hyväuskoisilta rahaa ja luvata kertoa sen jälkeen rikasumisvinkki.
Ap ressukka menettänyt 150€ jollekin ja yrittää nyt toistaa tempun. Tyhmyydestä sakotetaan.
Ärsyttää ihan oikeesti vielä enemmän kuin ennen. Alapeukkuja sataa vaikka te mammat lähdette mukaan noihin verkostomarkinointi hokuspokuks huijauksiin ilman silmänräpäystä... Oriflame, zinzino, Fitline, herbalife ja lupaukset "rikastumisesta" kyllä kelpaa mutta jos joku sanoo että voi tienata 150-300 € ihan vain kertaluonteisesti (valitettavasti) niin sen on pakko olla huijauspetos... just!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:24"]
Sun idea on se, että pyydät ihmisiä maksamaan 150 eur tilillesi ja lupaat sen jälkeen paljastaa keinon tehdä rahaa. Hupsuilta maksun saatuasi vinkkaat, että hyvä tapa tienata on pyytää hyväuskoisilta rahaa ja luvata kertoa sen jälkeen rikasumisvinkki.
[/quote]
wrong! en pyytäis 150 €. Pyytäisin 50 €. Se riittää mulle. Ja missä vaiheessa olen puhunut "rikastumisvinkistä"? Sanoin että mun keinolla voi tienata ihan vain yhden kerran 150-300 € ilman suurta vaivaa. - ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:30"]
minkä maalainen oot?
[/quote]
viro
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Ei lisättävää.
[/quote]
Täh? Kysyy orivesiläinen.
Taasko sä tätä yrität? Tuliko edellisestä yrityksestä kakkua? :D Suomalainen versio nigerialaiskirjeestä...
Taisit paljastaa temppusi jo ilmaiseksi, mutta ikävä kyllä se on niin typerä, että tuskin toimii keneenkään jolla on vähintään normaali ÄO.