Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei huomaa laihtumistani

Vierailija
09.07.2015 |

Olen muutaman kuukauden aikana laihduttanut 70 kilosta 56 kiloon, eli 14 kiloa on lähtenyt. Kukaan ei ole sanallakaan minulle maininnut asiasta. Ihan kun kukaan ei huomaisi ollenkaan. Olen 165cm pitkä, joten ei pitäisi kilot pituuteenkaan hukkua.
.
On niin paha mieli, ettei kukaan huomaa, kun on nähnyt kovasti vaivaa, ja selkeästi vaatekoko pienentynyt.
.
Onko mahdollista, että silmä on kerennyt tottua ulkonäkööni, kun olen pudottanut niin hitaasti?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei huomaa. Osa kateellisia.

Vierailija
2/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että: nyt alkakaa kehua minua tai suutun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon

Vierailija
4/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:08"]Onneksi olkoon
[/quote]
En nyt tiedä haistanko sarkasmia, mutta kiitos:) ap

Vierailija
5/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä?

Vierailija
6/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lässytä.

Vierailija
7/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhtä pitkä ja laihduin 30 kiloa; 90 kiloisesta 60 kiloiseksi ja kukaan ei huomannut.

Vierailija
8/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! :) Täytyy sanoa että miehistä ainakin löytyy näitä joilla on lihavat kasvonpiirteet tms. Vaikka he laihduttaisivat, sitä ei juurikaan huomaa. Samalla lailla miehissä on näitä luonnostaan seksikkäitä jotka pysyvät hotteina vaikka heille vähän mahaa tulisikin. Jos olet hitaasti laihduttanut niin voi johtua myös siitä. :) sun pitäs näyttäytyä jollekkii joka ei oo nähny sua pitkään aikaan!

Vierailija
9/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:08"]Onneksi olkoon
[/quote]
En nyt tiedä haistanko sarkasmia, mutta kiitos:) ap
[/quote]

Ihan vilpittömästi onnittelen:)

Vierailija
10/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti huomaa ne jotka ainaki harvoin näkee sua, ellei mitää sano ni on kateutta. Onnittelut lähteneistä kiloista

Vierailija
11/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on usealle aika arka aihe, eikä sen takia uskalla kommentoida. Itse oon ihan tyytyväinen ettei kukaan kommentoi mun laihtumista :D

Vierailija
12/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon laihtunut 25 kg ja mua kiusaa, kun ihmiset puhuu siitä ja kysyy miten oon sen tehnyt ja onnittelee mua! Olisivat hiljaa jos eivät muuta puhuttavaa keksi?

Vierailija
13/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä niiden muiden vuoksi laihduttanut? Tai kyllä mä ymmärrän, että ikävää on jos kukaan ei tunnu huomaavaan, mutta mieti olet lievästä ylipainosta laihduttanut normaalipainoon, sehän on mahtava saavutus jo sinulle itsellesi oman olonkin kannalta, huomasi muut tai ei! Nauti olostasi ja uusista pienemmistä vaatteista täysillä. Äläkä ala kuvittelemaan, että sinun pitäisi vielä tuosta laihtua koska muut eivät huomaa. Sinä pidät huolta itsestäsi vain ja ainoastaan itseäsi varten. Minä itse laihduin aikoinaan 65kg:sta 52:een, ja vain muutama kaveri huomasi ja sanoi siitä. En usko että kukaan kateuttaan ei sanonut, en vaan usko että kaikki jaksavat kiinnitä niin paljon huomiota toisten painoon. Suurin osa ihmisistä on ensisijaisesti kiinnostunut itsestään.

Vierailija
14/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki mieli kehua kaveria, joka on laihtunut tosi paljon, mutta en kehdannut.

Vierailija
15/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan kehtaa, painosta puhuminen on aika tabu. Tai pelkäävät että kehumalla laihtumista tulevat samalla todenneeksi, ettet ennen ollut kovin laiha.

Vierailija
16/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:03"]Olen muutaman kuukauden aikana laihduttanut 70 kilosta 56 kiloon, eli 14 kiloa..
.
Onko mahdollista, että silmä on kerennyt tottua ulkonäkööni, kun olen pudottanut niin hitaasti?

[/quote]

Oikeasti, muutaman kuukauden aikana 14kg... Ei tossa mitään hidasta laihduttamista ole. Kai muutkin arvaa et kohta lihot kaiken takasin eikä siks halua onnitelka.

Vierailija
17/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, meidän kaveripiirissä aika varovasti kehutaan laihtumisesta (paitsi ehkä jos henkilö on ollut todella ylipainoinen ja tiedetään että on kamppaillut painon kanssa), varmaan siksi kun syömishäiriöitä ollut kun oltiin nuorempia - pelätään ehkä edelleen että henkilö liikaa alkaa rakentaa itsetuntoaan painon varaan. Voi olla kyse myös tällaisesta varovaisuudesta. 70 kg ei sun pituiselle ole niin iso paino että olisi pakko edes laihduttaa jos veriarvot jne kunnossa. Hienoa jos olosi on kevyempi ja hyvä kun olet laihduttanut hitaasti :) Ja onnea :)

Vierailija
18/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:16"]

Varmasti huomaa ne jotka ainaki harvoin näkee sua, ellei mitää sano ni on kateutta. Onnittelut lähteneistä kiloista

[/quote]

Kyllä se voi olla ihan kohteliaisuuttaakin, jos toinen ei ole ikinä puhunut ylipainostaan/kertonut laihduttavansa. Joku voi ottaa kehumiset laihtumisesta niinkin, että onko toinen pitänyt sitten ennen hullun lihavana. Varsinkin kun paino on ollut juurikin tuollainen lievä ylipaino eikä selvä ylipaino, niin ihmiset voivat varoa puhumasta siitä etteivät vaikuta töykeiltä. 70kg kun ei kuitenkaan vielä ole mikään hirveän isokokoinen vaan enemmän sellainen "pyöreä", josta ei sovi sanoa että laihduttaa pitäisi.

Vierailija
19/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä konstilla laihdutit ?

Vierailija
20/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten painon kommentointi ei ole kovin kohteliasta. Ja itse varsinkin lasten kuullen pyrin olemaan hiljaa painoasioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi