Sairaanhoitaja vaihtaa alaa, mihin töihin?
Eli minulla on vain sh koulutus, eikä mitään kokemusta muusta työstä. Nyt on se hetki kun harkitsen ainakin hetkeksi vaihtavani alaa. Mihin pääsee töihin ilman koulutusta ja kokemusta?
Kommentit (23)
Minulla on sama tilanne. Ei ole muita töitä jos ei ole koulutusta niihin. On vain hoitoala.. ikuisesti..
Kelalle, vakuutusyhtiöön, häkepäivystäjäksi, kauneusklinikalle pistoshoitoja antamaan, EA-kouluttajaksi, näytteenottajaksi, myyjäksi, aspaan…
Myyntiedustaja,lääke-edustaja tms. Tai sitten ryhdy yrittäjäksi.
t. farmaseutti joka toimii lääke-edustajana.
Mene jonnekkin asiakaspalvelualalle. Siellä tarvitaan rautaisia hermoja kun asiakkaita on laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kelalle, vakuutusyhtiöön, häkepäivystäjäksi, kauneusklinikalle pistoshoitoja antamaan, EA-kouluttajaksi, näytteenottajaksi, myyjäksi, aspaan…
Ei pääse noista häkepäivystäjäksi eikä näytteenottojaksi.
Hae kuukauden päästä yhteishaussa ja rahoita opintosi tekemällä sh:n keikkaa.
Erilaiset hoidot esim. hieronta, hermoratahieronta, jäsenkorjaus, akupunktio, kosmeettiset jutut jne.
Terveysalan tuotteiden myyjä, lääke-edustaja, potilashotellin respa..
Sosiaalipuolelle. Sinne minä siirryin ohjaahan töitä tekemään. Aluksi oli pienempi palkka, mutta kun työsopimus loppui ja halusivat minun jatkavan, niin sain neuvoteltua lähes saman palkan, kuin sh:na. Sosiaalipuolella myös pulaa työntekijöistä.
Kasvihuoneelle