Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alkoholi ei vaikuta samalla tavalla kuin ennen? Tunnen juodessani että olen humalassa mutta ei se samalla tavalla enää iloiseksi tee? Miksi?

Vierailija
22.02.2022 |

Nykyään kun juo alkoholia niin ei mieliala välttämättä nouse yhtä iloiseksi kuin ennen, hetkittäin saattaa olla ilosempi olo kännissä mut kokonaisuudessaan tuntuu että mikä järki juua kun ei se olo paljoa eroa selvinpäin olosta. Onko keho vaan tottunut alkoholiin ja siks ei tapahdu enää paljon muutosta olossa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän tuomaa ikävyyttä?

Olen 30 vuotias eikä minulla kovinkaan usein ole enää mitenkään erityisen iloinen olo humalassa D: Oikeastaan lähinnä lievästi vituttaa ja väsyttää, tekee mieli mennä vain nukkumaan.

Vierailija
22/29 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tossa vähän ennen kuin täytin 30 saman asian. Sit kokeilin huumeita, ja niistä sai todella iloisen olon (ilman krapulaa!). Nyt on vaan pilven kohdalla käynyt sama kuin aikoinaan viinan kanssa ettei siitä tule enää iloista oloa, niin olen alkanut siirtyä seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrttiä hyvät ystävät. Yrttiä. Miedompaa mutta niin paljon parempaa.

Juupa juu. Hiisaajia tylsempää ja flegmaattisempaa seuraa saa hakemalla hakea.

Vierailija
24/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule enää känniin ollenkaan vaikka joisin kuinka paljon. Syön mt-lääkkeitä.

Vierailija
25/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki jonka joskus kuulin "juo vain silloin kun olet onnellinen, älä koskaan juo suruun".

Vierailija
26/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrttiä hyvät ystävät. Yrttiä. Miedompaa mutta niin paljon parempaa.

Tämä.

Vierailija
27/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on valmiiksi iloinen voi tulla iloiseksi.  Pitkä aika viimeisestä.  Suruun ei kannatakaan.

Lapsuudentoveri oli iloinen puolestani kun olin tuiterissa miksiköhän.

Vierailija
28/29 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi on, että juot liikaa. Pidä taukoa juomisesta niin varmasti tulee taas iloinen olo. 

Vierailija
29/29 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän