Mieheni sanoi, että jättää minut, jos en synnytä poikaa! :(
Olen täysin hajalla! Mitä teen? En halua menettää miestäni, mutta enhän minä voi päättää syntyykö poika vai tyttö. Itken ja rukoilen joka yö, että olisipa esikoisemme poika. :(
Kommentit (16)
Oi helvetti kun tää on niin H U O N O.
Elättekö te jossain keskiajalla? Vai oletteko kiinalaisia?
Mulla on tuttavaperhe joille tuli ero osittain siksi ettei vielä kuudeskaan lapsi ollut poika. Ja kyllä on etnistä verta.
Pöh. Sano sille miehelles, että ihan hänen omista siittiöistään on kiinni, onko lapsi tyttö vai poika.Niin, että rupeaa siitä itse vaan seulomaan, kumpia päästelee, jos muka pystyy!
Mikäli tarina on totta, niin mies testauttaa itsensä. Monet miehet saavat tyttöjä.
Englannin kuningas mestautti vaimonsa, koska hänen siittiöillään ei poikia tuotettu.
Jos sinulla on oikeasti tuollainen "mies", niin suosittelen elämää yksinhuoltajana.
Jospa jättäisit sen miehen nyt heti.
Aivan, sano sille pösilölle, että kunhan hän siittää pojan, kyllä sä voit sen synnyttää.
Jos ei tajua, sitten pistät sen takaisin peruskouluun. Yleensä siellä jo selviää nämä lisääntymisen ihmeet. Naisella on vain X-kromosomi annettavana, se on mies, jolta tulee se mahdollinen Y-kromosomi, joka sen pojan tekee. Tai sitten ei.
Mutta ehkä parasta olisi ottaa pika-avioero, koska jos herra on tuolla tasolla, niin eihän tuossa toivoa ole paremmasta.
Itse kyllä eroan, jos vaimoni ei synnytä poikaa. Tosin suoraan en sitä sano, vaan keksin jotain verukkeita. Hankaloittaisi vaan turhaan uuden nartun löytämistä, jos sana kiertäisi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:07"]
Itse kyllä eroan, jos vaimoni ei synnytä poikaa. Tosin suoraan en sitä sano, vaan keksin jotain verukkeita. Hankaloittaisi vaan turhaan uuden nartun löytämistä, jos sana kiertäisi.
[/quote]
No, olet kyllä aika tampio, jos luulet poikia tulevan helpommin naista vaihtamalla. Se sukupuoli kun ihan oikeasti on susta ittestä kiinni. Toisaalta, jos ajatusmaailma on tuota luokkaa, niin vaimolle on lottovoitto, kun häippäät...
Porvoossa oli nätti ja tapahtumatäyteinen päivä tänään :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:07"]
[/quote]
No, olet kyllä aika tampio, jos luulet poikia tulevan helpommin naista vaihtamalla. Se sukupuoli kun ihan oikeasti on susta ittestä kiinni. Toisaalta, jos ajatusmaailma on tuota luokkaa, niin vaimolle on lottovoitto, kun häippäät...
[/quote]
Oli kiinni mistä vain, niin akka vaihtuu kunnes poika tulee. En rupea mahdollista tyttöä elättämään, jos voin uuden synnyttäjän hankkimalla pojankin saada "samalla vaivalla". Moni mies näin ajattelee ja tekeekin, muttei ääneen sano. Niitä pikku prinsessojaan ämmätkin halajaa.
Sano sille miehellesi että vitun nahjus, kun osaat vaan tuottaa tyttösiittiöitä.
keksi parempi