Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos palelen ulkona, palelu jää päälle tunneiksi sen jälkeen?

Vierailija
22.02.2022 |

Onko muita ja mistä johtuu? En meinaa päästä palelusta ollenkaan, ellen käy kuumassa suihkussa tai saunassa tai makaa parin peiton alla pitkän aikaa lämpiämässä uudelleen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Siksi inhoan talvea.

Vierailija
2/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Se menee luihin ja ytimiin. Suihku on siksi tärkeä, mutta veden hinta kallis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu sanoi tuota sydänviluksi, kaipa sitä vaan kylmettyy niin perin pohjin.

Vierailija
4/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän rasvoja. kohtuullisesti rasvoja niin ei tule tuollaista kohmettumista. Myös lihakset liian vähäisiä. Lihakset pitävät huolen lämpötilan tuottamisesta ja rasvat eristävät tuotetun lämpötilan kehoon!

Suosittelut: lihasten runsaampi käyttely ja rasvojen hankinta ottamalla oliiviöljy ruokavalioon.

Vierailija
5/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäinen lihasmassa voi olla syynä, lihakset tuottaa lämpöä. Myös raudan tai b12 vitamiinin puute voi aiheuttaa tuota.

Vierailija
6/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono verenkierto. Tiedän tunteen.

Vierailija
7/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mutta puhtaasti hermostollinen vaiva. Termostaattivika.

Vierailija
8/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni BMI, jotkut tarvitsevat kehoonsa rasvakerroksen.

Vierailija
9/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta selitti minulla tuon oireen. Nukuin täysissä pukeissa kahden paksun peiton alla ja silti palelin. Nyt pärjään lyhyellä paitulilla ja yhdellä peitolla. Huonelämpö sama. Ihme lääke, auttaa hyvin.

Vierailija
10/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä. Kilpparin vajaatoimintaa on ja verenkierto-ongelmia, muut ketjussa mainitut ei niinkään koske minua. Pitää puhua lääkärille ens kerralla.

Olen kylläkin muistaakseni aina ollut tällainen, lapsena jo ja silloin varmasti ainakin oli hyvä lihasmassa ja normaali rasvakerros ja muutenkin hyvä terveys. Kai se on valuvika joissakin meissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi