Naiset, pitääkö teidän saada olla vuoronperään sekä alla että päällä?
Jos olen pidempään yhdessä saman naisen kanssa, niin haluan olla aina joko alla tai päällä, eli jos nainen tykkää eniten/enemmän siitä että mies on hänen päällä ja "ottaa hänet" niin sitten haluan aina tehdä sitä, eikä niin että yhtäkkiä hän kierähtääkin päälleni, ja jos nainen puolestaan tykkää eniten olla itse miehen päällä, niin en todellakaan innostu ajatuksesta, että kun hän on innokkaasti ratsastanut päälläni ja pannut minua, niin minun pitäisi yhtäkkiä tulla hänen päälle ja ottaa se aktiivinen rooli hänen muuttuessa aktiivisesta passiiviseksi. Ei vaan kiihota.
Toki takaapäin naiminen, suuseksi, ja muut erilaiset jutut voivat välillä tulla kyseeseen naisen niin halutessa, eli ei pelkästään yhtä juttua koko ajan, mutta mitä tulee päällä olemiseen, niin siinä siis pitäisi saman henkilön olla aina joko alla tai päällä. Ja kysymykseni teille naisille kuuluu siis, että olisiko sellaisen miehen kanssa oleminen ongelma? Eli onko teistä tärkeätä, että saatte vuoronperään olla sekä alla että päällä? En muista, että tätä aihetta olisi aiemmin käsitelty, joten siksi ihan aiheellinen keskusteluketju.
Kommentit (8)
En haluaisi olla päällä ollenkaan, en vaan saa siitä samanlaisia säväreitä, kuin siitä, että mies panee. Jos haluaisin itse kontrolloida, niin sitten masturboisin. Ja en todellakaan pistäisi pahakseen, jos olisi mies, joka ei koskaan vaatisi mua olemaan päällä!
Mun mielestä seksin ei pitäisi olla mitään suorittamista. Parempi jos on vaihtelua ja improvisointia sen mukaan mikä hyvältä tuntuu. Yhdessä asennossa jyystäminen olisi kyllä aika tylsää, ainakin silloin jos kestää enemmän kuin 5 min. Sori, en ole nainen mutta oli pakko sanoa oma mielipiteeni :-)
Oon tottunut hyvin vähiin rajoituksiin ja toiveisiin omassa suhteessa, joten kieltämättä tuntuisi ankealta luopua kokonaan oikeastaan mistään ihan perus jutusta. Erikoisuudet on sitten erikseen, mutta neuvottelun varaa odottaisin niissäkin. Mulle on ihan tavallista, että joskus ollaan asennossa joka ei musta tunnu kovin kummoiselta, mutta mies tykkää tai toisin päin. Usein vaihdetaan asentoa muutamasti samallakin kertaa ihan vaan siksi, että molemmat saa laueta siinä asennossa kun sillä hetkellä haluaa. N27
Ei ole joko tai. Ihan fiilispohjalta mennään.
Vaatisin sinua muuttamaan tapojasi. Minulla orkun saanti kestää 20-30 minuuttia penetraatiosta enkä kestäisi sitä, että jyystettäisiin samassa asennossa koko aika. Vaihdamme asentoa usein ja kun saan orkun melkein missä asennossa tahansa, mies saa valita loppukirinsä asennon. Sitten kun olen saanut orkun, useimmiten mies haluaa olla lopuksi päällä ja saa silloin tehdä mitä lystää, miten lystää. Näin meillä, muut saavat tehdä mieltymystensä mukaan, eihän se ole pois minulta.
N43
Hieman oudolta kuulostaa..fiilispohjalta,miltä tuntuu
Mulle ehkä se olisi ongelma, että miehellä on tuollainen ajatusmaailma. Kuulostaa niin oudolta. Oletettavasti outoja pinttymiä koskien muitakin asioita kuin vain tätä.
P.S. Nautin sekä alla että päällä, en osaisi valita kumman haluaisin pysyväksi asennoksi.
Ei se olisi ongelma vaikka itse tykkäänkin vaihtelusta. Ei välttämättä kesken kyydin tarvitse vaihtaa, mutta eri kerroilla. Kaikkeen kuitenkin aika hyvin sopeutuu.
N32v