Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjille kysymys

Vierailija
09.07.2015 |

Miksi seuraat minua vaikka sanon että en tarvi apua kiitos. Todella ärsyttävää! Mene häiritsemään muita asiakkaita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulen, että varastat.

Vierailija
2/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuohon törmää joskus. Yli-innokkuutta ja tekemisen puutetta tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työnantajani käskee minun tehdä niin.

Vierailija
4/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:40"]Koska luulen, että varastat.
[/quote]

Haista vittu. Vaikea varastaa kun ei ole kuin lompakko mukana:D Ja kaikki tuotteet suojattu hälyttimillä. Tyhmän näköistä kun myyjä seuraa perässä mihin ikinä meneekään niin että on näköetäisyydellä. Teki mieli kyllä sanoa pahasti. Kauhea kyttäys meneillään.

Vierailija
5/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:40"]Koska luulen, että varastat.
[/quote]

Haista vittu. Vaikea varastaa kun ei ole kuin lompakko mukana:D Ja kaikki tuotteet suojattu hälyttimillä. Tyhmän näköistä kun myyjä seuraa perässä mihin ikinä meneekään niin että on näköetäisyydellä. Teki mieli kyllä sanoa pahasti. Kauhea kyttäys meneillään.
[/quote]

Ällöttävää! Miksi pitää haistatella? Olet varmaan joku elämän koulun käynyt. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
6/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:40"]Koska luulen, että varastat. [/quote] Haista vittu. Vaikea varastaa kun ei ole kuin lompakko mukana:D Ja kaikki tuotteet suojattu hälyttimillä. Tyhmän näköistä kun myyjä seuraa perässä mihin ikinä meneekään niin että on näköetäisyydellä. Teki mieli kyllä sanoa pahasti. Kauhea kyttäys meneillään. [/quote] Ällöttävää! Miksi pitää haistatella? Olet varmaan joku elämän koulun käynyt. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

[/quote]

Ohiksena kommentoisin, että sinähän se aloit ekana ilkeillä, joten ansaitsit kyllä haistattelut.

(3)

Vierailija
7/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:55"]

Koska työnantajani käskee minun tehdä niin.

[/quote]

Tuskin. Tuommoinen niskaan hengittäminen on suomalaisesta erittäin epämiellyttävää, jää heräteostokset kyllä tekemättä ja asiakas lähtee pois. Myyjä voi olla saatavilla ilmankin, ja vaateliikkeessä nyt ei asiakas pääse varastamaankaan, vaikka myyjä pysyisi hiukan kauempana.

Joten siksi epäilen, että työnantaja tuskin käskee kulkemaan asiakkaan perässä koko ajan.

(3)

Vierailija
8/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:40"]Koska luulen, että varastat. [/quote] Haista vittu. Vaikea varastaa kun ei ole kuin lompakko mukana:D Ja kaikki tuotteet suojattu hälyttimillä. Tyhmän näköistä kun myyjä seuraa perässä mihin ikinä meneekään niin että on näköetäisyydellä. Teki mieli kyllä sanoa pahasti. Kauhea kyttäys meneillään. [/quote] Ällöttävää! Miksi pitää haistatella? Olet varmaan joku elämän koulun käynyt. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

[/quote]

Ohiksena kommentoisin, että sinähän se aloit ekana ilkeillä, joten ansaitsit kyllä haistattelut.

(3)

[/quote]

Mitäs ilkeilyä tuossa oli? Moni yritys ohjeistaa työntekijöitään, että epäilyttävänä pitämiään henkilöitä pitää pitää silmällä. Sen verran tavaraa katoaa "asiakkaiden" taskuihin ja laukkuihin, että hävikkiä ennaltaehkäistään sen minkä pystytään.

Sitä miksi valikoidut tähän tarkkailuun minä en tiedä. Oletko nuhjuinen? Tosin, kyllä nuo hienostorouvatkin varastelevat milloin mitäkin.

Vierailija
9/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös superärsyttävää, mutta luulen että nää myyjät on opetettu siihen että kokoajan pitää olla asiakkaan saatavilla ja ottavat sen liian tosissaan. Esim ninjassa ja glitterissä paikkakunnasta riippumatta myyjät ovat aina tälläisiä. Vaikka sanon etten tarvitse apua niin tullaan vielä väkisin kertomaan tarjoukset.

Vierailija
10/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:20"]

[/quote]

(3)

[/quote]

Mitäs ilkeilyä tuossa oli? Moni yritys ohjeistaa työntekijöitään, että epäilyttävänä pitämiään henkilöitä pitää pitää silmällä. Sen verran tavaraa katoaa "asiakkaiden" taskuihin ja laukkuihin, että hävikkiä ennaltaehkäistään sen minkä pystytään.

Sitä miksi valikoidut tähän tarkkailuun minä en tiedä. Oletko nuhjuinen? Tosin, kyllä nuo hienostorouvatkin varastelevat milloin mitäkin.
[/quote]

No onnittelut hänelle jos mielestään näytin varkaalta. :D aivan tavallinen nuori nainen katselemassa tarjontaa. Taidanpa laittaa kyseiselle ketjulle viestiä. Nimikin on tiedossa.

Vierailija
11/11 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:27"]Mun mielestä myös superärsyttävää, mutta luulen että nää myyjät on opetettu siihen että kokoajan pitää olla asiakkaan saatavilla ja ottavat sen liian tosissaan. Esim ninjassa ja glitterissä paikkakunnasta riippumatta myyjät ovat aina tälläisiä. Vaikka sanon etten tarvitse apua niin tullaan vielä väkisin kertomaan tarjoukset.

[/quote]

Kyseessä oli urheilukauppa. Kukaan muu ei siellä seurannut tai tuijottanut minua luin tämä yksi naismyyjä, ärsyynnyin ja lähdin pois. Hän ei edes moikannut minua aluksi vaikka käveli vastaan. Eräs toinen myyjä kyllä tervehti mutta ei sentään alkanut seuraamaan.:'D
Huvittavaa kun katselin tiettyjä tuotteita, niin tämä tuli lähelle tuijottamaan. Siirryin pois niin tulee perässä. Yhdessä paikassa olin vain pari sekuntia kokeillakseni tuleeko perässä ja tulihan se sieltä. Kauhea tuijotus päällä vaikka sanoin että en tarvitse apuasi. Eikä rauhassa saa katsella ilman että joku myyjä katselee sinua päästä varpaisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi