kuluttajan kusetusta?
Osallistuin liikuntavalmennus ryhmään, jonka kesto oli 3kk. Tiedoissa luki, että sairastapauksessa valmennuksen voi keskeyttää lääkärintodistuksella ja muutoin peruutetusta valmennuksesta joutuu maksamaan 50% hinnasta. Ehdin olla valmennuksessa mukana 2 krt kunnes loukkasin itseni ja selkäni sai osumaa ja murtumakin oli. Otin heti yhteyttä valmennuksen vetäjään ja hän lupasi selvitellä keskeytystä ja mahdollisia korvauksia. Hän laittoi viestiä että joku ylempi taho on minuun vielä yhteydessä. Aika kului ja mitään ei kuulunut. Otin valmentajaan uudelleen yhteyttä ja hän sanoi kyseisen henkilön olevan jo lomalla ja ettei asialle minkään voinut ja että minun täytyi maksaa lasku anyways. Voisin kuulemma saada dokumentit siitä mitä valmennuksessa on tehty. Laitoin yritykselle viestiä ja sanoin suostuvani maksamaan 50%. Nyt jännityksellä odotan tuleeko vastausta.
Onko tämä oikein? Voinko ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Onko teidän mielestä sopimusehtoja rikottu?