Olen monta kertaa ajanut ojaan
Kun on paljon lunta, niin ei ole sattunut mitään. Valis
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Millä olet päässyt ojasta pois?
No kerran kiipesin apukuskin puolelta pois ja pyysin naapurin isäntää vetämään traktorilla auton ojasta. Sitten joskus tilasin hinausauton. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä aja päissään
En ole koskaan ajanut päissään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerran kiipesin apukuskin puolelta pois ja pyysin naapurin isäntää vetämään traktorilla auton ojasta. Sitten joskus tilasin hinausauton. Ap
Niin sitä pitää! :) Muistatko kun morkkasit miestäsi tässä yksi talvi, kun oli ajanut ojaan? Siitä oikein otit pulttia. Onko hän ymmärtäväinen, kun sinä olet monta kertaa nyt ajanut ojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää! :) Muistatko kun morkkasit miestäsi tässä yksi talvi, kun oli ajanut ojaan? Siitä oikein otit pulttia. Onko hän ymmärtäväinen, kun sinä olet monta kertaa nyt ajanut ojaan?
Mä ajoin nuo ojaan ajoni paljon ennen nykyistä miestäni. Olin silloin vielä naimisissa ekan mieheni kanssa ja asuin maaseudulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajoin nuo ojaan ajoni paljon ennen nykyistä miestäni. Olin silloin vielä naimisissa ekan mieheni kanssa ja asuin maaseudulla. Ap
Ai jaa, tämä olikin muistojen arkistosta. :D :D :D
Näitä tapauksia varten on hyvä olla Falcin tiepalvelu. Toiminut todella hyvin ja nopeasti kun on apua tarvinnut.
Jos ei auto pysy hanskassa niin parempi lopettaa heti. Mä en ole ajanu ojaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei auto pysy hanskassa niin parempi lopettaa heti. Mä en ole ajanu ojaan koskaan.
Niin mä olen lopettanutkin autolla ajamisen. Ap
Löysitkö ajokorttisi muropaketista? Vai ajatko kortitta?
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö ajokorttisi muropaketista? Vai ajatko kortitta?
Ei, kyllä mä kolmannella kerralla pääsin inssiajosta läpi. Ap
Lähin bussipysäkki mulla oli silloin n 4,5 kilometrin päässä, joten auto oli tarpeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai milloin muka? Ainakin viime kesänä suhasit sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai milloin muka? Ainakin viime kesänä suhasit sinne tänne.
Lokakuutako se oli, kun ap viimeksi osti autonkin. Silloin kun asui vielä sinisessä hyväkuntoisessa omakotitalossa, jossa oli tilaa paljulle.
Oletko säästynyt kiviltä ja puilta?
Ei tarvitse olla suurta nopeutta, kun löytää itsensä jo ojasta. Pelottaa vain kovat kolaukset.
Vierailija kirjoitti:
Oletko säästynyt kiviltä ja puilta?
Ei tarvitse olla suurta nopeutta, kun löytää itsensä jo ojasta. Pelottaa vain kovat kolaukset.
Joo, kyllä säästyin. Ap
Autokoulunopettaja aikoinaan haukkui lehmäksi, kun viimeisellään raskaana kävin autokoulua. Mutta ainoa koulu, mistä on elämässäni ollut jotain hyötyä. Ap
Asut onneksi maalla. Kaupungissa ei ole ojia.
Vierailija kirjoitti:
Asut onneksi maalla. Kaupungissa ei ole ojia.
Silloin asuin. Oikein todella syrjässä. Ap