Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka helvetin työpaikassa pitää olla joku ärsyttävä ihminen?

Vierailija
09.07.2015 |

Vaihdoin työpaikkaa ja ajattelin, että huippupaikka ja kivat työkaverit. Mutta kun eräs pitkällä lomalla ollut henkilö palasi töihin, muuttui ilmapiiri täysin. Hän on tosi inhottava monille. Ja sitten joillekin, hyville ystävilleen kiva. Kuinka yksi ihminen voikin vaikuttaa niin paljon ilmapiiriin?? Käyttäytyy kuin pahainen kakara. Olin ollut niin iloinen kun kaikki tuntui olevan hyvin, mutta nyt tulikin märkä rätti vasten kasvoja sitten. Kyllä harmittaa!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, yleensä sellainen vanhempi nainen joka yrittää hallita koko ilmapiiriä koko ajan.

Vierailija
2/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se joka työpaikasta löytyvä kiintiömulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin työpaikkaa ihan pelkästään samaisesta syystä. Yksi ihminen piti koko työporukkaa kuristusotteessa. Säälittää ne, jotka sinne jäivät.

Vierailija
4/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miksihän se on niin? ajattele jos olis mukavaa koko ajan. onko se oikeesti liikaa vaadittu? en tiiä, ehkä siinä on joku luonnonlaki, että kun ihminen ei oo tyytyväinen nykyhetkeen niin se pyrkii parempaan. muuten kaikki kehitys pysähtyisi.

Vierailija
5/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta! Kiintiömulkku löytyy miedänkin firmasta :(

Vierailija
6/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on niin kilttejä, että ne vaan alistuu siihen. Ei välitä. En osaa suhtautua niin. Tekee mieli sanoa takaisin ja kunnolla, eikä vaan olla toisen pompoteltavana. Vaikka parempi olisi vaan olla hiljaa ja kärsiä :(  Ennen tämän yhden töihinpaluuta oli niin mukava ajatella töihin menoa. Työpäivän jälkeen oli tunne, että oli kiva päivä. Kivalla porukalla tehtiin töitä. Ja nyt muuttui ihan päälaelleen. Ei kai auta muuta kuin purra hammasta ja antaa hönen juttunsa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. AP

Vierailija
7/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:57"]Totta, yleensä sellainen vanhempi nainen joka yrittää hallita koko ilmapiiriä koko ajan.
[/quote]

Tuleeko susta sellainen kun noin yleistät? Yleensä itseään vanhempia dissaavat naiset ovat itse kaikista hirveimpiä kun huomaavat tulleensa eräänä kauniina päivänä vanhaksi. Meillä työyhteisön mätäpaise on mies, joka ei tee töitään ja on sellaisessa asemassa että vaikea irtisanoa.

Vierailija
8/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:57"]Totta, yleensä sellainen vanhempi nainen joka yrittää hallita koko ilmapiiriä koko ajan. [/quote] Tuleeko susta sellainen kun noin yleistät? Yleensä itseään vanhempia dissaavat naiset ovat itse kaikista hirveimpiä kun huomaavat tulleensa eräänä kauniina päivänä vanhaksi. Meillä työyhteisön mätäpaise on mies, joka ei tee töitään ja on sellaisessa asemassa että vaikea irtisanoa.

[/quote]

Ei hän väittänytkään että kaikki vanhemmat naiset olisi sellaisia. Usein se vaan sattuu olemaan juuri se joku vanhempi nainen. Meillä on töissä monia kivoja vanhempia naisia ja sitten vähemmän kiva vanhempi nainen ja pari vähemmän kivaa nuorempaa naista.

Vierailija
9/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei! Meillä on ihana työporukka ^^ Vihdoinkin sellaisen sain. Viime työpaikan ilmapiiri oli hyvin huono.

Vierailija
10/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:57"]Totta, yleensä sellainen vanhempi nainen joka yrittää hallita koko ilmapiiriä koko ajan.
[/quote]

Tuleeko susta sellainen kun noin yleistät? Yleensä itseään vanhempia dissaavat naiset ovat itse kaikista hirveimpiä kun huomaavat tulleensa eräänä kauniina päivänä vanhaksi. Meillä työyhteisön mätäpaise on mies, joka ei tee töitään ja on sellaisessa asemassa että vaikea irtisanoa.
[/quote]

Ei, vaan se on niin, että joka duunista löytyy vanhempi, ilkeä, perheellinen queen bitch, joka on ylpeä siitä ns. suorapuheisuudestaan. Itsekin olen keski-ikäinen, eli ei oo kyse nuoruuden ihannoinnista.

Etenkin näitä ilkeitä tanttoja on hoito- ja koulutusalalla. Oikein kukoistavat siellä ja nauttivat muitten alistamisesta ja paskan puhumisesta selän takana.

Vierailija
11/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:19"]Meillä ei! Meillä on ihana työporukka ^^ Vihdoinkin sellaisen sain. Viime työpaikan ilmapiiri oli hyvin huono.
[/quote]

Oota vaan...

Vierailija
12/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takasin. Pian saatat huomata, että muut liittyvät joukkoosi. Take this bitch down.

Vierailija
13/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:33"]

Vittuile takasin. Pian saatat huomata, että muut liittyvät joukkoosi. Take this bitch down.

[/quote]

Sitä ihmetteln tosi paljon miten ihmiset ei oikeesti vittuile sille takasin. Ehkä ne on koittanut ja oppinut että ei kannata? Mun tarvii todella tehdä töitä sen eteen etten ala antamaan samalla mitalla takaisin. Tulen yleensä ihmisten kanssa hyvin toimeen ja olen huomannut että kun on toisille ystävällinen niin kyllä ne sitten on myös itselle yleensä ystävällisiä. Mutta kaikkiin se ei vaan päde. Joku vaan heti päättää olla sulle tosi paska ennenkuin olet sanaakaan ehtinyt sanoa. Ei paljon kiinnostaisi mieleistellä sitten itse. Nyt olen ollut vaan ihan neutraali. Mutta en ole sen niin alistuva että kauan jaksan katsella tuollaista idiotismia. AP

Vierailija
14/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset myös muuttuvat. Myös miehet. Itse kuulin, että ennen kivana pidetty työnjohtaja sai asteen ylennyksen osastopäälliköksi ja luultavasti stressi oli liikaa, koska muuttui täysin kamalaksi. Eikä kyse ole kateudesta, sillä kaikki asentajatkin toivoivat, että hänet valittaisiin sen eläkkeelle lähteneen pidetyn tilalle. 

Vierailija
15/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Vierailija
16/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:42"]Ihmiset myös muuttuvat. Myös miehet. Itse kuulin, että ennen kivana pidetty työnjohtaja sai asteen ylennyksen osastopäälliköksi ja luultavasti stressi oli liikaa, koska muuttui täysin kamalaksi. Eikä kyse ole kateudesta, sillä kaikki asentajatkin toivoivat, että hänet valittaisiin sen eläkkeelle lähteneen pidetyn tilalle. 
[/quote]

Osalla nousee se asema päähän.

Vierailija
17/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Sitä ihmetteln tosi paljon miten ihmiset ei oikeesti vittuile sille takasin. Ehkä ne on koittanut ja oppinut että ei kannata? Mun tarvii todella tehdä töitä sen eteen etten ala antamaan samalla mitalla takaisin. Tulen yleensä ihmisten kanssa hyvin toimeen ja olen huomannut että kun on toisille ystävällinen niin kyllä ne sitten on myös itselle yleensä ystävällisiä. Mutta kaikkiin se ei vaan päde. Joku vaan heti päättää olla sulle tosi paska ennenkuin olet sanaakaan ehtinyt sanoa. Ei paljon kiinnostaisi mieleistellä sitten itse. Nyt olen ollut vaan ihan neutraali. Mutta en ole sen niin alistuva että kauan jaksan katsella tuollaista idiotismia. AP
[/quote]

Ei kannata, koska se kääntää kaiken sun syyksi. Eikä kukaan uskalla puolustaa sinua.

Vierailija
18/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:42"]Ihmiset myös muuttuvat. Myös miehet. Itse kuulin, että ennen kivana pidetty työnjohtaja sai asteen ylennyksen osastopäälliköksi ja luultavasti stressi oli liikaa, koska muuttui täysin kamalaksi. Eikä kyse ole kateudesta, sillä kaikki asentajatkin toivoivat, että hänet valittaisiin sen eläkkeelle lähteneen pidetyn tilalle.  [/quote] Osalla nousee se asema päähän.

[/quote]

Tää oli siis mun entinen työpaikka, mistä itse olin silloin äitiyslomalla ja mun osasto sittemmin lakkautettiin, eli en koskaan palannut takaisin, vaan siirryin muualle, joten perustuu vain kuulopuheeseen, mutta osastosihteeri oli sen verran mukava, ettei hänen puheitaan ole syytä epäillä. Kaikkiaan oli silloin ollessani mukava paikka muutenkin. 

Vierailija
19/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt viisikymppinen ja tuon kyllä allekirjoitan, että joka nuorena eniten haukkuu vanhempia, hänestä tulee se kamala akka sitten keski-iässä. Omassa ikäluokassani tämä on selvästi nähtävissä, eli pahimmat prinsessat nuorena ovat nyt niitä pahimpia nuoremmilleen. 

Vierailija
20/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:03"]

Itse olen nyt viisikymppinen ja tuon kyllä allekirjoitan, että joka nuorena eniten haukkuu vanhempia, hänestä tulee se kamala akka sitten keski-iässä. Omassa ikäluokassani tämä on selvästi nähtävissä, eli pahimmat prinsessat nuorena ovat nyt niitä pahimpia nuoremmilleen. 

[/quote]

liittyykö tämä jotenkin ulkonäkökeskeisyyteen? eli jos on nuorena ollut hirveän nätti, koko minäkuva perustuu liikaa ulkonäölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi