Harmittaa, kun olisin kiinnostunut eräästä miehestä,
mutta hän on sellainen tiedenörtti, enkä jaksa kuunnella hänen juttujaan, ovat niin yksipuolisia. Mutta komea mies ja sängyssä aivan ihana. Mitä teen?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:24"]
Kuulostaa hyvältä. Eiköhän se ne jossain vaiheessa lopeta, ellei ole autistinen. Sano sille leikilläs että et tajua mitään!
[/quote]
Olen sanonutkin, mutta sitten se vaan innostuu selittämään lisää :D Näytti Youtubesta jotain videoitakin, joissa oli "kansankielellä" selitetty asioita. ap
Parempi kun älyltään tasaveroiset ihmiset pariutuisivat keskenään.
Etsi sinä vaikka joku vartija tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:28"]
[/quote]
Tekeekö se minusta tyhmän, jos en ole kiinnostunut koko ajan keskustelemaan tieteestä? Haluaisin keskustella muustakin. ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:30"]
[/quote]
Tekeekö se minusta tyhmän, jos en ole kiinnostunut koko ajan keskustelemaan tieteestä? Haluaisin keskustella muustakin. ap
[/quote]
Ei välttämättä, mutta vaikutat hiukan enemmän sellaiselta Hunks-tanssija-proteiinimyyjän naiselta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei välttämättä, mutta vaikutat hiukan enemmän sellaiselta Hunks-tanssija-proteiinimyyjän naiselta.
[/quote]
Ei voisi enempää mennä pieleen :) Olen kiinnostunut valokuvauksesta, kirjallisuudesta, musiikista, erilaisista matkakohteista, elokuvista, ruuanlaitosta, hyvistä (monipuolisista) keskusteluista ihmisten kanssa. Ja siitä seksistä toki myös - anteeksi, jos sait tämän perusteella stereotyyppisen kuvan minusta. ap
Eiks naiset aina haaveile sellaisista projekteista, että saavat muokata jotain miestä mieleisekseen? Kyllä säkin tuosta vielä hyvän metsuriseksuaalin leivot, kunhan et vain luovuta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:41"]
Etkö voi vaan panna sitä?
[/quote]
Voin :D ap
Se on varmaan mun eksä! Se on ihana mies! Ota se :D Kyllä siihen sen innostukseen tottuu aikanaan. Hyvä puoli on, että sen kanssa voi käydä älykkäitäkin keskusteluja.
Ite kiinnostunut pelinörtistä. Aivan ihana luonne, mutta se laiskuus ja pelaaminen...
Ja nyt hän on varattu
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:51"]
Se on varmaan mun eksä! Se on ihana mies! Ota se :D Kyllä siihen sen innostukseen tottuu aikanaan. Hyvä puoli on, että sen kanssa voi käydä älykkäitäkin keskusteluja.
[/quote]
Hih! Anna jotain tuntomerkkejä, miltä näyttää? Oiskohan sama :) ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
Noin 180 cm, sopivan lihaksikas (etenkin reidet ja hartiat), kihartuvat pitkähköt hiukset, turkoosit silmät, söpö penis :)
Puhu sen kanssa valokuvauksesta, toisella taiteellinen ja toiseella tieteellinen ote. Kohta saadaan uusia kuvia miestenlehtiin :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
Noin 180 cm, sopivan lihaksikas (etenkin reidet ja hartiat), kihartuvat pitkähköt hiukset, turkoosit silmät, söpö penis :)
[/quote]
Ok, tää tyyppi on eri mutta hauska tietää, että samanlaisia on enemmänkin :) ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:20"]mutta hän on sellainen tiedenörtti, enkä jaksa kuunnella hänen juttujaan, ovat niin yksipuolisia. Mutta komea mies ja sängyssä aivan ihana. Mitä teen?
[/quote] Siis häh? Anna se mies mulle. Mä pystyn ja jaksan keskustella + olen itsekkin ihana sängyssä ja muutenkin.
Kuulostaa hyvältä. Eiköhän se ne jossain vaiheessa lopeta, ellei ole autistinen. Sano sille leikilläs että et tajua mitään!