Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhun palavereissa liian vähän. Mikä avuksi?

Vierailija
21.02.2022 |

Ahdistaa niin paljon sosiaaliset tilanteet. Ja olen muutenkin hiljainen. Tulee palautetta että puhu enemmän. Mä en jaksa enää tätä ahdistusta! Olen kohta varmaan työkyvytön tämän asian takia! Mikä avuksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun liikaa - vaikka jännitän! Tai ehkä juuri siksi. Useimmiten etäpaliksissa ei onneksi ole video päällä, jolloin kirjaimellisesti puren nyrkkiäni ollakseni mölöttämättä ja keskeyttämättä.

Vierailija
2/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, no puhu sitten enemmän.

Vierailija
4/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, no puhu sitten enemmän.

Idiootti.

Vierailija
5/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenkö mielestä puhut liian vähän?

Itselläkin oli muutama vuosi sitten esimies (tai esinainen) jonka mielestä puhuin palaverissa liian vähän. Otti kyllä itsetunnon päälle ja todellakin mietin, että musta ei taida olla työelämään ollenkaan. Puhuin siis kyllä jos oli asiaa, mutta esimiehen mielestä olis pitänyt puhua, vaikkei olis asiaakaan. Suuri osa palavereista oli ihan puuta heinää jaarittelua, koin että mulla ei ollut mitään annettavaa, kaikki palaverit ahdisti jo etukäteen.

Onneksi nykyinen esimies on huippu, nainen hänkin. Hyväksyy kaikki sellaisena kuin on eikä odota, että jokaisen pitäisi väkisin puhua jotain. Tosin nykyään puhunkin palavereissa enemmän kun ei tarvitse jatkuvasti jännittää, puhunko esimiehen mielestä nyt riittävästi.

Vierailija
6/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lähi- vai etäpalavereja? Itse olen kokenut etäpalaverit helpommiksi, kun ei tarvitse olla kasvotusten.

Entä oletko käynyt juttelemassa asiasta työterveydessä? Sieltä voi saada apua tuohon ahdistukseen.

Vierailija
7/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa liian vähän? Et vastaa kun jotain kysytään vai et ole aloitteellinen?

Vierailija
8/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ratkaisunon tietysti puhua enemmän. Eikö sulla ole mitään mielipiteitä, eikö sua kiinnosta teidän hommat? Jokaisen pitää kantaa vastuuta, että keksitään yhdessä hyvät ratkaisut. Oikeasti tsemppaa vähän. En tykkää jos jotkut on zombeina palavereissa, mikään ei kiinnosta ollaan aivan uunoina että loppuis jo. Miten sellaista voi arvostaa? Jos haluaa edetä uralla, ei vaan voi jatkaa noin.

Vierailija
9/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun liikaa - vaikka jännitän! Tai ehkä juuri siksi. Useimmiten etäpaliksissa ei onneksi ole video päällä, jolloin kirjaimellisesti puren nyrkkiäni ollakseni mölöttämättä ja keskeyttämättä.

Niin sama mulla. En ole mitenkään yli-puheluas mutta aina jotenkin onnistunut lörpöttämään liikaa. Epäilen myös tuotanto jännitystä syyksi.

Ap:lle: me ollaan kaikki niin erilaisia. Jospa olet sellainen oikeasti sanojasti harkitseva?

Vierailija
10/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö valmistautumaan noihin etukäteen, tiedätkö mitä asioita palavereissa käsitellään? Voisit ehkä jo etukäteen miettiä valmiiksi joitain kysymyksiä tai ehdotuksia. Kirjoita ne vaikka itsellesi muistiin, jos tuntuu että muuten saattaisi unohtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä