Jätän naiseni sunnuntaina
Meillä on jo jonkun aikaa mennyt huonosti ja ainoastaan minä panostan suhteeseemme. Olemme seurustelleet lähes kaksi vuotta ja hän ei ole halunnut olla mukana arjessani niillä viikoilla kun lapseni ovat minulla. Olen varannut meille viikonlopuksi kaupunkiloman josra hän ei ole vielä tietoinen tulemme sunnuntaina takaisin Suomeen. Kummin sinä haluaisit että suhde päättyy: Suomeen tultaessa jolloin voi lähteä omaan kotiin ja olla rauhassa syntyjäsyviä miettien vai reissussa viimeisenä iltana "rauhassa" keskustellen ja pohtien tulevaisuutta.
Kommentit (7)
Älä lähde matkalle ihmisen kanssa jonka kanssa aiot päättää suhteen. Unohda reissu ja kerro asia järjestäen sopivalle lähipäivälle keskusteluhetken.
Haluaisin itse kuulla jo perjantaina eroaikeista, saisin viikonlopun ajan murehtia ja juoda pään täyteen, ja taas maanantaina hehkeänä töihin. Ei kahden vuoden seurustelusta selviä yhdessä illassa.
Älä missään nimessä järkkäile mitään kahdenkeskistä matkaa tai edes illanviettoa vaan ilmoita ihan kotona tai jossain lähikahvilassa. Ei ole mitään järkeä järkkäillä ensin ihanaa hetkeä ja sitten tiputtaa, olet psykopaatti tai ainakin narsisti jos sellaista kykenet tekemään.
Oikein! Prinsessaharhaiset Pyhät Vulvat on ihan oikein pudottaa ansiottomilta jalustoiltaan.
You go bro! Huolehdi sitten myös erotessa, ettei pääse millään tapaa hyotymään susta tai sun omaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:34"]
Oikein! Prinsessaharhaiset Pyhät Vulvat on ihan oikein pudottaa ansiottomilta jalustoiltaan.
You go bro! Huolehdi sitten myös erotessa, ettei pääse millään tapaa hyotymään susta tai sun omaisuudesta.
[/quote]
Juuri näin!
Jos olet reilu ja hyvä typpi, niin perut koko reisuun ja kerrot nyt heti.