Miten huomauttaisin naapurin koiran tulehtuneen näköisestä peräreiästä?
Näyttää pahalta. Soitanko suoraan läänin eläin lääkärille?
Kommentit (11)
Mene suoraan sanomaan - mikä siinä sen kummempaa!
"Hoi naapuri! Katsokaas, näyttääkö teidänkin mielestä koiranne perärei'än alue tulehtuneelta? Omasta mielestäni näyttää"
Mene sanomaan omistajalle, että vie sen eläinlääkäriin anaalirauhasen tyhjennykseen.
Meidän koiralla juoksuaikana aina peräpää sen näköinen. Menee ohi noin viikossa. On itse asiassa juurikin nyt. Olenkohan siis sun naapuri.
Itse tekisin tuossa tapauksessa nimettömän eläinsuojeluilmoituksen, että naapuri sekaantuu koiraansa. Not.
Kokeile itse hoitaa sitä, näet koiran niin laita sille jotain temppelinpilvi rasvaa siihen reikään. Sormella, pitkälle
Tiputa bepanthenia niiden postiluukusta, ehkä ymmärtävät yskän ja turre saa helpotusta tulehtuneeseen ahteriin.
Meidän kissan jalassa oli tulehtunut haava, joka hoidettiin lääkärillä kuntoon. Naapuri taisi vaan kysellä toimenpiteen jälkeen, että mitä on tapahtunut kun karvat oli poissa. Ei siinä sen kummempaa, vinkkaa vaan hiukan, todennäköisesti asiaa hoidetaan paraikaa. Poliisin ja eläinsuojelun huutelijat voisivat palata todellisuuteen ja miettiä maalaisjärjellä...
Poliisiasia, ehdottomasti.