Valmiit ylä- ja alanuolet keskustelussa?
Hei, onko teillä muilla sellaista että kun selaatte näitä ketjuja, niin joillekin sivuille tultaessa (sellaisille, joissa ette ole aiemmin käyneet, esim. kokonaan uusi keskustelu) joissain viesteissä on annettu valmiiksi ylä- tai alanuoli? Käytän tätä nettiselaimella ja klikkaamattomat nuolet näkyvät mulla harmaina, ja klikatut mustana. Kuitenkin aina välillä uudella sivulla näkyy valmiiksi mustia nuolia. Kokeilin että onko tosiaan noin, niin en äsken pystynyt uudessa juuri avatussa keskustelussa näitä mustia nuolia enää klikkaamaan, eli ääneni oli siinä ikään kuin jo valmiiksi annettu.
Ihmetyttää että miksi ja millä motiiveilla tällaista tapahtuu. Vastatkaa nopeasti, tiedätte kyllä miksi. Kiitos.
Kommentit (12)
En salaliittoa ajatellutkaan, mutta jotain vikaahan jossain tosiaan on.
AP
Miten voi huolimattomuuttaan tai vahingossa koodata peukut ilmestymään uusiin teksteihin? Luulisi, että tällaisen ominaisuuden eteen joutuisi näkemään lisävaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi huolimattomuuttaan tai vahingossa koodata peukut ilmestymään uusiin teksteihin? Luulisi, että tällaisen ominaisuuden eteen joutuisi näkemään lisävaivaa.
Ja vieläpä satunnaisiin teksteihin, aina jonnekin välillä. Ei säännönmukaisesti kaikkialle.
En ymmärrä. Yleensä peukut on muuten juuri toisinpäin kuin itse antaisin, olen päätellyt että viimeisen peukuttajan peukut jäivät näkyviin. Ovat nimittäin johdonmukaisia yleensä.
Mulla on samaa tällä palstalla. Välillä on nuolet valmiina ja aina eri mieltä, mitä olen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Yleensä peukut on muuten juuri toisinpäin kuin itse antaisin, olen päätellyt että viimeisen peukuttajan peukut jäivät näkyviin. Ovat nimittäin johdonmukaisia yleensä.
Minulla saattaa olla sivulla vaikka kaksi tai kolmekin tekstiä jossa on valmiiksi mustat peukut. Ei voi olla edellisestä peukuttajasta kiinni. Ja jos ovat niin miksi ne menisivät minulta lukkoon, eli en voi enää ääntäni niiden perään lisätä?
Vierailija kirjoitti:
Sivu ei ole päivittynyt.
Päivittynyt mistä? Siitä, etten ole koskaan siellä käynytkään eikä minun ip-osoitteestani ole niitä nuolia koskaan klikattu? Vai päivittynyt siitä että jostain toisesta osoitteesta on nuolia klikattu joten loogisesti ne menee multa siis lukkoon sivulle mennessäni. En siis ole mikään koodiekspertti mutta ei kai tuollaista sutta saa aikaiseksi edes harjoittelija.
Kun lataa sivun uudelleen, peukutukset häviää ja voi antaa omat peukut.
Okei uudelleenlatauksella siis mennään. Kiitoksia.
AP
No ei siinä mistään salaliitosta ole kyse, sivusto vain koodattu päin honkia