Nuori nainen leikannut hiuksensa kaljuksi, koska ei jaksanut käydä suihkussa
Siivousguru Anu Kananen kertoi, erään hirmukämpän omistajan tarinan. Käykää välillä katsomassa niitä nuorien kämppiä. Siitä näkee onko kaikki hyvin.
Kommentit (23)
Mä leikkasin pimpsakarvat samasta syystä
Järkevää. Kalju on helppohoitoinen.
Olen katsonut sen. Pystyn osin samaistumaan heihin. Silti mietin, mikäköhän monessakin tarinassa on oikeasti taustalla, jos esim. päihdeongelma ei olisi syynä.
Mitä sitten, fiksuahan tuo on. Toki suihkussa joutuu silti käymään mutta ei tarvitse pestä hiuksia. Säästää aikaa ja vaivaa.
Ihana ihminen tuo Auri, koska käy siivoamassa ihan ilmaiseksi tuollaisia järkyttävässä kunnossa olevia kämppiä.Hän nauttii siivoamisesta, mitä sotkuisempi sen parempi.
Armeijassa on kaikilla lyhyt tukka juuri tuosta syystä. Jos on kalju niin täit tai hilse ovat harvemmin ongelmana vaikka joutuisikin olemaan peseytymättä pitkään.
Juu minä käyn ensi viikolla taas. Kuulemma elää roskapussien keskellä. Sillä on onneksi ihan oma "auri" joka käy siivoamassa kahden kuukauden välein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, fiksuahan tuo on. Toki suihkussa joutuu silti käymään mutta ei tarvitse pestä hiuksia. Säästää aikaa ja vaivaa.
Jos olisit nähnyt sen kylpyhuoneen, niin ymmärtäisit ettei sitä edes voinut käyttää. Hän ei käynyt edes suihkussa enää. Todella pahasti mielenterveysongelmainen.
Leikkaamalla on vaikea saada kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa on kaikilla lyhyt tukka juuri tuosta syystä. Jos on kalju niin täit tai hilse ovat harvemmin ongelmana vaikka joutuisikin olemaan peseytymättä pitkään.
Samasta syystä monet poliisitkin on kaljuja.
Mutta eikö kaljun pitäminen ole hankalampaa kuin hiusten peseminen? Joutuuhan sitä ajelemaan ja sitten pakko käydä suihkussa että saa kaikki pistelevät karvat pois
Vierailija kirjoitti:
Leikkaamalla on vaikea saada kaljua.
Niin, mutta ymmärsit varmaankin silti. Vai pitäisikö alkaa keskustelemaan, että kuinkahan asia nyt oikeasti oli. Leikkasiko hän kaljun vai ajoiko hän kaljuksi itsensä. Ehkä se ei nyt tässä kuitenkaan ollut oleellisinta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kaljun pitäminen ole hankalampaa kuin hiusten peseminen? Joutuuhan sitä ajelemaan ja sitten pakko käydä suihkussa että saa kaikki pistelevät karvat pois
Ei siihen sängen ajamiseen mene kuin muutama minuutti ja on ihan hemmetin kätevä. Pään huuhtaisee vaikka lavuaarin päällä ja kuivuu heti.
Minua koskettaa tuo Aurin toiminta. Aivan älyttömän ihana ihminen! Itkettää osa noista tarinoista. Ihmiset voivat niin huonosti :(
Olisihan se ekologinen ratkaisu. Minulla menee suihkussa yli puoli tuntia, mutta jos olisin kalju, ei välttämättä menisi kuin 5 minuuttia. Tukan pesemiseen kuluu kaikkein eniten vettä, varsinkin jos käyttää vielä hoitoainetta.
Britney?