Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koskaan ollut pakkomiellettä henkilöstä, joka teitä ei edes tunne?

Vierailija
21.02.2022 |

Minusta on useammallakin, jopa vuosikymmenien pakkomielle. Miten saan mielisairaat stalkkerit jättämään minut rauhaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on elämä, eihän tämä minustakaan kivaa ole mutta parempi kuin vallan ilman*puspuspus* vaan

Vierailija
2/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saatan jäädä vuosikausiksi jumiin johonkin tyyppiin johon ihastuin ja jonka kanssa oli hetken ajan vähän jotain juttua/seksiä, mutta en kyllä jää mitenkään ahdistelemaan vaan pysyn omissa oloissani pakkomielteineni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hieman sama juttu, olen yrittänyt kyllä hieman vähentää, mutta nainen saattaa olla pahemmin addiktoiva kuin päihteet, tupakki ja jopa marihuana. Erikoista on se, että olen jopa yrittänyt lisätä naisia joilla olisi jopa paremmat ulottuvuudet pakarat rinnat se ei vain oikein tunnu toimivan ja kaipuu makean herkkuleivoksen ääreen on toistaiseksi ollut väistämätön.  Yritän kyllä parhaani*slurps**

Vierailija
4/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ooo pakko jos ei taho sanotaan aina hän silti on halunnut outo pervo narttuliini

Vierailija
5/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, naapurin tyttö jota en tunne. Olen jopa miettinyt että puhkaisen sen autosta renkaan, jotta pääsen sitten auttamaan häntä sen vaihtamisessa. Kulkee kesät talvet pikku hameessa ja pitkissä saappaissa.Olisi kiva tietää missä hän käy töissä tuossa vaatetuksessa.

Vierailija
6/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, naapurin tyttö jota en tunne. Olen jopa miettinyt että puhkaisen sen autosta renkaan, jotta pääsen sitten auttamaan häntä sen vaihtamisessa. Kulkee kesät talvet pikku hameessa ja pitkissä saappaissa.Olisi kiva tietää missä hän käy töissä tuossa vaatetuksessa.

Naapuriinhan on suhteellisen helppo tutustua, änget juurikin auttamaan johonkin. Tosin jos olet huomattavasti vanhempi, niin luultavasti ei mitään saumaa ja jää satunnaiseksi pihalla jutteluksi.

Minä tutustuin naapurin mieheen alunperin niin, että hän oli salaa käskenyt lapseni (silloin 2v) heittää lelun hänen pihalleen, ja sitten hän tuli muka tuomaan sitä ovelleni. :D Siitä kun lähti niin melkein heti lisäsi Facebookissa kaveriksi, löysi minut sieltä kai sukunimen perusteella, koska etunimeä tuskin tiesi.