Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko teistä ok lastenhoitoa?

Vierailija
08.07.2015 |

Lapset vaj. 4v ja 6v. Mies ei hirveästi "vahdi" lapsia. Jos menee kyöään keskenää lasten kanssa saattaa jättää lapset kyläpaikan lasten kanssa pihalld leikkimään keskenään tai mennä kylän isän kanssa teatterihuoneeseen katsomaan leffaa, ovi viikki ja lapset mellastaa keskenään.
Kun sanon asiasta, mies ei voi käsittää valitustani "herranen aika, mähän olen samassa talossa niitten kanssa sentäs, mitä mun pitäisi, leikkiä vai niitten mukana?!".
Mutta mielestäni seurata pitäisi, ettei husi kepillä riehuessa keskenään tms... ei mene perille.
Meillä valvottava vaativa puolivuotias vauva jonka kanssa jään välilöä kotiin mutta tuntuu onko ok isä ja lasten mennä ja tehdä paljon keskenää jos huolehtiminen sitä että isä hoplopissa tai leikkipuistossa jossain istumassa puhelimeen syventyneenä tai kyläpaikassa katsomassa elokuvaa ollessaan vastuussa isommista lapsistamme..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 komppi. Ap sanoo, että se keskimmäinen lapsi on vajaa nelivuotias. Eli teistä on ok jättää kolmevuotias touhuamaan isomman lapsen valvonnassa, joka hänkin vain siis kuusivuotias? Isä on poissa näkö- ja kuuloetäisyydeltä. 

Aha.

Vierailija
22/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minusta on ok antaa puistossa lasten leikkiä ilman, että itse on ihan vieressä koko ajan. Mutta näkökontakti ja kuuloyhteys pitää pitää, kun toinen lapsista on vasta kolme, liki neljä. Joten tuo että mennään kylään ja jätetään pienet lapset keskenään leikkimään, ja mennään eri huoneeseen katsomaan leffaa, se ei ole ok.

(22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen veli toimii kuin ap:n mies eli lasten kanssa voi mennä minne vain, mutta jättää vahtimisen muille. Voi tulla meille ja lähteä miehen kanssa katsomaan jotain konetta, jättää lapset pihalle ja olettaa, että minä vahdin, koska oma 3v on myös pihassa. Muutaman kerran isompi lapsista (6v) on kadonnut, kun olen käyttänyt omaa vessassa tms. ja vika on tietty minussa, joka en vahdi! Poika on kyllä löytynyt vaarattomasta paikasta, mutta tuo oletus, että "kyllä ne pärjää" on minusta hanurista.

Vierailija
24/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:23"]

Mun miehen veli toimii kuin ap:n mies eli lasten kanssa voi mennä minne vain, mutta jättää vahtimisen muille. Voi tulla meille ja lähteä miehen kanssa katsomaan jotain konetta, jättää lapset pihalle ja olettaa, että minä vahdin, koska oma 3v on myös pihassa. Muutaman kerran isompi lapsista (6v) on kadonnut, kun olen käyttänyt omaa vessassa tms. ja vika on tietty minussa, joka en vahdi! Poika on kyllä löytynyt vaarattomasta paikasta, mutta tuo oletus, että "kyllä ne pärjää" on minusta hanurista.

[/quote]

No niin on. Pane miehen veli aisoihin nyt, ei tuollaista tarvitse sietää. Seuraavalla kerralla sanot sille heti, että ota lapsesi mukaan, en jää tähän seisomaan ja vahtimaan!

Miehet perhana ulkoistaa lastenhoidon heti, kun voivat. Kato kun se on naisilla luonnossa olla lapsenvahtina.... NOT.

Vierailija
25/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:23"]

[/quote]

No niin on. Pane miehen veli aisoihin nyt, ei tuollaista tarvitse sietää. Seuraavalla kerralla sanot sille heti, että ota lapsesi mukaan, en jää tähän seisomaan ja vahtimaan!

Miehet perhana ulkoistaa lastenhoidon heti, kun voivat. Kato kun se on naisilla luonnossa olla lapsenvahtina.... NOT.

[/quote]

Hiukan hankalaa, koska yleensä systeemi on se, että minä olen vaikka imettämässä kuopusta ja kuulen, kun ovi avataan. Hetken kuluttua ilmestyy ovelle serkut, jotka sanovat, että "isi kertoi, että sä olet täällä". Eli se lykkää ne ovesta sisään ja menee menojaan. Kun sille huomauttaa, saa kuulla että eihän niistä vaivaa ole, seuraksihan ne on.

Vierailija
26/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok