Miehen flirtti
Te ketkä olette parisuhteessa/avoliitossa/avioliitossa, onko ok jos toinen puolisoista (tässä tapauksessa mieheni) on aivan kamala flirtti muita naisia kohtaan?
Olen nyt parin viikon ajan huomannut että mies ihan avoimesti jää tuijottamaan muita ja sivuuttaa sillä hetkellä minut. Paras oli tänään, juteltiin ja kesken minun suunvuoroni kääntyy pois katselemaan vieressä olevaa naista ja aloittaa juttelemaan hänelle.
Menin kyllä niin lukkoon etten saanut sanotuksi mitään. Mihin asti flirtti on ok, milloin menee yli?
Omalla kohdalla tänään meni yli, en vaan tiedä ylireagoinko.
Ehkä ilmassa on ollut havaittavissa muitakin merkkejä, mies laittautuu joka kerta kun lähdetään vaikka vain kauppaan, usein kävelee sen verran nopeasti etten ihan pysy perässä ja kuljetaan ns. eri porukkana.
Miten tässä näin kävi?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:29"]Kauan ootte ollu yhdessä? Minkänäkönen sä oot? Itse en kyllä kestäisi tommosta kohtelua. Siis saa jonkun verran flirtata toki, kunha se ei etene pidemmälle. Mutta jos flirttailee silloinkin kun oma puoliso on paikalla niin törkeetä!!
[/quote]
8 vuotta.
Kauan ootte ollu yhdessä? Minkänäkönen sä oot? Itse en kyllä kestäisi tommosta kohtelua. Siis saa jonkun verran flirtata toki, kunha se ei etene pidemmälle. Mutta jos flirttailee silloinkin kun oma puoliso on paikalla niin törkeetä!!