Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat että mies kiinnostuu sinusta, esitä että sinä ET halua mitään vakavaa XD

Vierailija
21.02.2022 |

Minulla on kokemusta aiheesta parin kk ajalta. Olen ilmoittanut deittisovelluksessa että en halua mitään vakavaa.

Jokainen tapaamani mies on halunnut jotain enemmän. Jopa mies joka ilmoitti että tapaa lähes joka päivä uusia tyttöjä ja harrastaa vain seksiä. Minut tavattuaan hän soitti innoissaan ja olisi halunnut tavata pian uudestaan. Hän halusi hengailla ja sanoi minun olevan cool.

Toinen mies pyysi minua ulos syömään. Jos vaan lähtisin, vaikka en haluakaan mitään vakava, mutta jos kuitenkin?

Kolmas mies on laittanut lähes päivittäin viestiä ja kertoi odottaneensa toista tapaamista.
jne.

Koskaan ei ole miehet olleet yhtä kiinnostuneita kun nyt :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Aika moni ei jaksa moista tunteilla leikkimistä.

Vierailija
22/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kutsut hengailemaan ja ravintolaillalliselle tarkoita vielä mitään vakavaa. Moni mies haluaa ehkä kokeilla sinua kerran ja sitten ottaa yhteyttä myöhemmin kun on vaikeaa ja uuden naisen kanssa tulikin ero. Jos seksi ja yhdessäolo tuntui kivalta, pahimmillaan nuo muistavat sinut koko loppuelämänsä ja ottavat yhteyttä aina uudestaan silloin kun ovat yksinäisiä.

Mutta kun näille miehille ei nyt enää yhtäkkiä kelpaakaan vain se yksi asia, vaan haluavat jotain muutakin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kutsut hengailemaan ja ravintolaillalliselle tarkoita vielä mitään vakavaa. Moni mies haluaa ehkä kokeilla sinua kerran ja sitten ottaa yhteyttä myöhemmin kun on vaikeaa ja uuden naisen kanssa tulikin ero. Jos seksi ja yhdessäolo tuntui kivalta, pahimmillaan nuo muistavat sinut koko loppuelämänsä ja ottavat yhteyttä aina uudestaan silloin kun ovat yksinäisiä.

Mutta kun näille miehille ei nyt enää yhtäkkiä kelpaakaan vain se yksi asia, vaan haluavat jotain muutakin.

ap

Sinä voit puolestasi tehdä omat valintasi, mitä itse heiltä haluat vai haluatko enää mitään. Miehet ovat usein liikkeellä "avoimin mielin". Pelkkää seksiä ja seikkailua ilman sitoumuksia haluavia miehiä lienee paljon, monet heistä ovat varattuja vaikka kertoisivat muuta.

Vierailija
24/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ajatus että työkaveri olisi pikkujouluissa "catch and release"-keissi mutta lähettikin viestin jouluaattona ja ollaan juteltu ja vietetty monta viikonloppua yhdessä  sen jälkeen. En tiedä mitä hän haluaa enkä aio kysyäkään koska yhdessä on tosi mukavaa. En tarvitse parisuhdetta mutta onhan seksi kivaa ja silittely ja juttelu myös.

Vierailija
25/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, roskaa.

Vierailija
26/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä voit puolestasi tehdä omat valintasi, mitä itse heiltä haluat vai haluatko enää mitään. Miehet ovat usein liikkeellä "avoimin mielin". Pelkkää seksiä ja seikkailua ilman sitoumuksia haluavia miehiä lienee paljon, monet heistä ovat varattuja vaikka kertoisivat muuta.

Tarkoitatko että sen parisuhteen lisäksi he haluaisivat tehdä myös kanssani parisuhdejuttuja?

Olen heidän luona käynyt ja kyllä silelä ainakin hyvin selkeästi vain mies asuu ja on.

Vierailija
27/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä kysyä yhdeltä näistä miehistä uusintaa, mutta koska hän meni jo niin oudoksi, en tiedä kehtaanko..??

ap

Vierailija
28/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehkä kysyä yhdeltä näistä miehistä uusintaa, mutta koska hän meni jo niin oudoksi, en tiedä kehtaanko..??

ap

Jos vientiä kerta riittää ja pelien pelaaminen toimii, niin hus hus sitten bylsimään niitä ukkoja turhaanhan sä täällä pohdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi